2008年3月17日 星期一

婚禮


 

尋日亨利個同事結婚, 識得大體既佢, 永遠都會盡力參與!  但又咁岩佢夜晚要返 shift, 唔可以去飲, 所以亨利叫我同佢一齊去觀禮順便送上賀禮...

 

雖然我唔識佢結婚既同事, 但可以一同分享佢地既喜悅, 見到都好開心呀!!!

 

我, 第一次去政府婚姻註冊處觀禮; 而文化中心個場就真係好一般.  等入去既 guests同前一場既 guests在同一條樓梯相遇, 真係太迫啦... 不過, 今次亨利個同事真係太強勁, 有好多親朋戚友黎到賀, 場面實在虛撼!!!

 

真係好期待將來我既婚禮都有咁多錫我既人黎參與同見證, 同我一齊分享我同亨利既快樂!!!

 

  

           

 

          

           * 好鍾意依一幕: 所有親朋戚友為一對剛註冊既新人拍手歡呼!!!

 

                         

                          * 嘩, 多人到要我地企到出樓梯等入場呀!!!

                        

                          

                                    

 

           

            * 超級多人, 我同亨利都企到最後.....

 

             

             * 進場啦... 個個都拍爛手掌!!!

 

 

 

1 則留言:

  1. 哈哈~~到時記得話我知啊!! 不過我3月尾要去英國一個島仔做半年野啊~
    [版主回覆03/19/2008 15:07:00]好開心見到你既回覆呀!!!
    嘩!! 你就好啦, 去英國做野! 好羨慕呀!!
    我既 Big Day 係黎緊果個十二月呀, 到時再 update同邀請你呢!!!

    回覆刪除