2008年3月9日 星期日

新發現


亨利又為我倆準備左一個難忘既假期, 今次真係好開心…  雖然只係星期六日, 但唔知點解好似玩左好耐咁


其實都係因為要 final confirm 個相簿排板, 所以亨利就爭取個短短既假期, 簡單plan左一D行程去relax一下!


1/     創意文化園


依個真係一個好hea既地方.  當你入到去, 好自然都覺得自己好似文化多左少少咁…   除左有欣賞既展品外, 亦都有食同飲既地方.


         


         


          


         


        


        


         


          * 依間係高文安開既 My Noodle.


2/     國際青年旅舍 YHA


為左想有一個唔太趕既假期,亨利前幾日就係網上訂定住既地方, 可以stay一晚先返香港; 因為之前好驚喜地發現依到有間青年旅舍, 而亨利又係永久會員, 所以我地試下住啦.  好安心, 俾我想像中整潔同簡單; 我仲一路以為好似讀中學時去果 D camp site 環境咁, 訓鐵床個隻, 點不知原來咁 In 架.  雖然我地個房無電視, 但你可以去電視房 (同其他黎自世界各地既人一齊) , 真正交流一下文化. 如果唔想睇電視, 你又可以俾2蚊人仔上網半個鐘, 真係抵到爆!


       


         


        

     


        


         * 亨利在 check-in....


        


          

            


         


         

 


         

 


          

 


         

 


        


        


        


                    


                    * 青年旅舍既外型... 我地住最高個層呀!!!


3/     波托菲諾


自從上次無意間去左依個地方後, 依家就深深愛上左佢


依個地方名真係好特別. 原來依一區係深圳最貴既豪宅區, 所以環境真係一流…  除此之外, 我地亦好掛住一間必食既店 --- 古羅馬意大利餐廳.  雖然今次老闆 Sandro 唔係到, 但我地都坐底休息下同叫左D野食做下午茶


        


        


                     


         

 


         


         


                          


          


         

 


4/     92ºC Coffee Club


因為亨利見雜誌介紹旅舍附近有一條光華食街, 所以我地去行下見識下


又無意間, 去到條街既盡頭, 發現左 華夏藝術中心”.  依到有戲院, 茶館等; 最重要就係發現一間好靚既西餐廳叫 92ºC Coffee Club!!! 藝術中心附近重有三間酒店, 商場同 Wall-Mart !!!


 


         


                  


        


       


       


        


        


              


       


       


       

        

沒有留言:

張貼留言