2008年3月4日 星期二

北京人家

 


之前亨利帶我去左一個新地方食野, 唔記得同大家分亨哦!!


荃灣有個新遊點, 叫做 "荃新天地" where 係如心廣場隔離.  不過依個地方仲係裝修緊, 只有少量店舖開左... 不過, 亨利就選左間 "北京人家" 試食下.


好可惜, 有四個半失望; 因為個翅唔熱, 小籠飽一般, 個乜乜雞丁好濃...


                      


          


          


          


 


 


 


 


2 則留言:

  1. can't imagine their cook has made such a big mistake. hope it is just an isolated case. the reputation of it was high. thanks for sharing.

    回覆刪除
  2. 係呀, 特登去到竟然係咁.... 唉!!! 不過, 好彩佢地既服務都唔差!!

    回覆刪除