2008年3月28日 星期五

不歡而散

 


l          好後悔食回頭草


l          公司沒有什麼值得我再留戀


l          第一次感受到高度不被尊重, 感覺極為難受


l          今日才知道沒有什麼 好來好去


l          對公司所謂管理階層極度失望


l          咁大個女第一次終於忍唔住當所有同事面前同所謂既總幹事作出大罵戰


l          第一次嬲爆提早離開公司 (約下午四時半)


l          第一次深深感受人間險惡


l          今日認識到不可再用真心對待某些人


l          今日學懂不要再輕易相信人


l          要記住什麼事情也不可再單睇表面, 被人利用後既心情難以形容


今日係我工作以來最唔開心既一日; 雖然只係要返多4日工 (頂佢地唔順終於上個月辭左職), 對多4日果D又假又廢既老細(s); 為了段EQ, 我唔會唔返工, 我會捱埋落去, 仲會對住佢地笑添! [真係多得依份工, 令我學識做個“假”人!]


 


1 則留言:

  1. Oh! Just read your blog and know that you had some trouble with your company! Hope everything is over. Take a break since I knew you have worked so hard over last couple year.
    Hope you will get better!
    Cheers
    S
    [版主回覆04/12/2008 18:58:00]Yeah! Everything is over and i'm having a new page in my life! :)))
    Keep in touch~! Regards!!

    回覆刪除