2009年12月3日 星期四

<REGENE>

 


唔好俾佢停~! 乾燥既天氣, 我地要靚就要繼續保濕呀!!!


公司又搞 promotion, 今次既牌子係 <REGENE>. (佢地已經係第二次黎啦...)


依隻牌子以白滑見稱, 原來佢地仲有皇牌既神仙水同埋急救面膜架


雖然之前我去台灣都買左好幾盒到家下仲未用晒既 <我的美麗日記> 面膜, 但今次我又忍唔住手再買D試下用


HK$99 任揀十塊既面膜, 加埋一set 只係 HK$199 既美肌之湯保濕套裝真係好吸引 最後佢地都跟左我返屋企呀... hehee...


 


        


 


   


  * 之前用過佢既皇牌水療急救面膜, 同埋納米鑽石急救之水面膜都係好正架!


 


   


  * 今日萬寧做緊特價, 支神仙水同埋個全效溫泉神仙霜, 折左每樣都要成 HK$148@!  但今次 HK$199 已有兩樣仲送多兩塊神仙水面膜, 真係好抵呀!!!


 


 


沒有留言:

張貼留言