2009年6月20日 星期六

父親節慶祝 @ Cafe by the Park

 


今年父親節, 我地提早左係星期五同爹哋慶祝...
 
今次我地又去左沙尖沙咀龍堡酒店既 Café by the Park 食buffet 呀!!!  因為地方對大家都方便, 而且環境同野食又ok喎, 最緊要又唔貴呀嘛... (HK$248 + 10%@)
 
我地差唔多一年都黎依樹食一次架; 而依日仲全場 full house 添!


 


    


* 有好味既生蠔, 燒蝦等...


 


    


* 亨利同我細佬喪飲樽裝汽水...  估唔到連依D都可以任飲, 真係好抵呀!


 


    


* 五位以上仲送‘玉環燉鮑翅’壹窩呀!!! 好味! (個心型碗好靚喔!)


 


    


    


    


* 仲有刨冰, 自己可以任加生果, 椰果, 糖醬, 珍珠等!!! 正! 必食!!!


 


     


* Happy Father's Day~!!!


 


   


* Cafe by the Park @酒店既一樓...


 


    


* 酒店&童軍總會其實都係在同一個building, 而拱岩亨利食buffet之前要去開大會, 所以著左全套制服呀!!! 你睇佢幾型仔...


 


 


 


沒有留言:

張貼留言