2009年6月24日 星期三

晚裝裙

 


好開心, 我既最愛之一, 細佬, 佢年尾會結婚啦!!!


雖然見到佢地仍未開始為結婚既野緊張, 但見到佢地都好似上年既自己咁一步一步既為新居準備, 影婚紗相等, 我同亨利都替佢地開心...


身為家姐既我, 前幾日去左睇晚裝...


心情好特別呀!!  大半年前既自己, 仍然為大日子準備; 宜家咁快又被我可以再接觸番婚禮既事, 個心仲好有之前待嫁既興奮呀!!!


前排我都上網睇下 D blogs, 睇下邊到租晚裝好...  無意間, 俾我見到一間新開既店, 而且D 衫我都好鍾意架!


店裡既人真係好好, 我第一次去, 都俾我任試...


其實因為我唔會揀紅色/太閃/sharp/拖尾等, 所以好快都揀到鍾意既晚裝...


講真, 如果依間店早多半年開, 我結婚時一定會同佢地租衫呀! 又靚又新又好服務, 同我結婚時租果間比較, 依間真係好掂!


Anyways, 好開心我依家可以租到靚裙; 又可以俾我有藉口扮靚靚啦!


P.S. 租晚裝 @ In Wedding (http://hk.myblog.yahoo.com/in.wedding/index?l=f&id=7)


 


       


       


       


 


你地覺得邊條靚呢??? 最後, 又估下我租左邊條???


                                     .


                                     .


                                     .


              答案就係:


第一眼就超鍾意第一條紫色, 因為覺得簡單得黎又大方... 可惜, 想租果日俾人hold左呀!!!!!  家下要 @ waiting list 呀!


跟住, 一試第二條金黃, 又好鍾意喎! 因為著起無咁瘦, 肥肥地靚D嘛...  不過就撞晒晚宴場地既金色...


但再試最後酒紅色果條, 又好鬼鍾意喎; 因為好有晚裝feel, 清清地; 不過顏色就 --- 好似紅左D喎??!! 會太搶新娘鏡啦, right???


所以依家confirm 左第二條金黃色! 到十月如果hold左紫色裙果位放棄既話, 我就可以再試同諗下轉唔轉番條紫色裙啦!


 


 


 


沒有留言:

張貼留言