2009年6月1日 星期一

蓮香居 @ 上環

 


星期五我請左一日假, 目的係為左連埋端午節可以連續放四 days relax 下…


平日既 "假期", 最好就係去食D特別野…


以前嘗試過去蓮香飲茶, 不過超多人等位, 最後都係唯有走人…


今日, 因為舊址@中環既蓮香封左板, 唔知係咪舊樓清拆呢; 所以搬左@上環 --- 名為 “蓮香居”!


雖然係星期五, 但都有好多食客…  環境無乜裝修; 伙計全男班上晒年紀果隻, 但服務都幾好, 仲好勤力!


依樹原來仲可以搭枱架, 不過好彩我地都搵到一張四人枱, 可以舒舒服服同屋企人飲茶…


 


 


    


 


     


 


    


* 我就唔識品茶, 不過亨利同媽咪都話D茶好靚喎...


 


   


* 沒有特別裝修既一間茶樓...  你睇D壺, hehee....


 


    


* 我地無試豬肚燒賣, 因為個豬肚好肥呀!!! 但又唔見有豬潤燒賣, 因為佢地話整唔切喎??!!!  不過, Overall 既點心都好好味呀!!!


 


    


* 兩點過後就有位, 因為好多返工既人都埋晒單啦...


* 飲完茶仲可以去地舖買糕餅...


 


 


沒有留言:

張貼留言