2009年6月18日 星期四

Pasta De Waraku @ 荃新天地

 


尋日同亨利放左工出街食飯, 之前一直想試既餐廳, 今次可以去食啦...  因為之前假期/節日都有超多人等位!


依間日式意粉屋, 主打和風意粉, 仲有好多小食; 見到個 menu 已經覺得好吸引...


我地揀左一個套餐, 包括沙律, , 焗飯及自選 menu 內任何一款意粉連一杯野飲... 跟住我地再揀左兩個小食, 有芝士焗日式年糕 & 咖哩日式燒餅(伴芝士汁)...


真係估唔到, 原來佢地既野食, 全部都係咁的骰, 細細碟, 我地仲以為食緊兒童餐添呀!! Hahaa...


不過, D野食都幾好味喎!  細細碟原來都幾好, 因為可以試多D其他野食! 同埋好岩我地D女仕們喎!


最值得讚就係大部份員工都好勤力, 又有禮貌! 叫佢做乜都係即刻去做架! GOOD!


 


  


* 餐既和風沙律同粟米湯...


 


 


* 牆上既"裝飾"好靚, hehee...


 


 


* (Q版) 帆立貝蝦芝士焗飯,好味!


 


  


* 咖哩漢堡扒意粉,好好味!


 


  


* 依個就係其中一個小食-咖哩日式燒餅啦... 係好好好味!


 


   


* 燒餅裡有菜&薯仔... 又係細細份,食完唔會好飽架!


 


  


* 依個就係芝士焗日式年糕... 有少少失望, 仲無食晒; 因為太多油, 唔敢食呀...


 


   


* 發現 menu 內寫住有綠茶免費任飲, 食飽我地就叫左黎飲... 原來係玄米茶, nice!


 


     


 


     


* 餐廳入口/等位既地方,舒服!


 


P.S. Photos by 亨利既Nokia手機, 因為我唔記得帶我部新玩意出街呀!!!


 


 


 


沒有留言:

張貼留言