2010年3月5日 星期五

好味又簡單既 <南瓜蒸排骨



雖然每日放左工之後都好攰, 但諗起煮完餐飯可以同亨利開開心心咁食, 辛苦D都唔緊要呀!

要準備一餐飯既功夫其實都唔少, 起碼要先洗, 要浸, 要切, 要醃, 跟住煮, 但為左我同亨利既健康, 屋企煮總好過出街食味精野!

最近無意間發現有一樣好味又簡單既餸, 就係 <南瓜蒸排骨> !

廿蚊排骨, 洗淨再用基本野醃好 (跟住再加麵鼓又或者用豆鼓醬都得…) 加埋切好既南瓜片一齊蒸 25 分鐘, 咁就食得啦!!!

蒸緊既同時, 再抄番碟靚菜… 就可以開飯啦!


      


   *  買廿蚊腩排唔要太肥... 洗好就可以醃架啦! 醃大約半個鐘之後, 就再加少少蒜蓉豆豉醬...




      


   *  跟住就將醃好既排骨放係切好既南瓜片上, 蒸至少廿五分鐘!





      


   *  蒸完, 又香又好味! 簡直可以食兩碗呀! hehee....



仲有近期 "佳" 作, <沙爹雞柳炒青椒> (仲有金菇 & 白合)!

       











8 則留言:

  1. 係呀, 我啊媽都成日整架, 如果你買日本既南瓜會仲好食, 因為勁甜, 我會用來煮南瓜湯, 加鮮奶少量salt同煮就已經好好味架啦。

    回覆刪除
  2. 嘩!乜家陣排骨原來咁貴...

    回覆刪除
  3. 陳太教煮餸,遲D我有好多野要問你!

    回覆刪除
  4. 日一卜の日記 :           咁難整既都識 , 高手 ~  
    Bye Bye !

    回覆刪除
  5. 嘩~ 有人又有口福啦!! 如果我住係你附近就好,實行一齊煮一齊食。

    回覆刪除
  6. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年3月5日 上午9:05

    妳煮餸都唔錯噃
    [版主回覆03/08/2010 09:47:00] 過獎啦...  簡簡單單一餐囉!!

    回覆刪除
  7. 南瓜本身易唔易熟架 ?
    [版主回覆03/08/2010 21:36:00]容易架! 煮 / 蒸一陣都淋架啦... 之前我都有整過南瓜湯!!

    回覆刪除