2010年3月15日 星期一

(又去) 台北新春喪買喪食唔夠喉之旅 - Day 3



Day 3: 北投浸溫泉, 淡水老街



第三日, 又係落雨天

我地依朝去左台北車站上面既 <微風車站> brunch…

跟住就出發去新北投浸溫泉啦

雖然大家都係第一次去新北投, 但出左捷運既指示牌同埋手上既地圖都好清楚, 所以都知道行去邊個方向

首先, 我地去參觀左 <溫泉博物館>…



     






跟住, 在同一方向行多一陣就可以去到 <地獄谷>

最後, 抱住好興奮既心情去我一早book左既 <亞太溫泉生活館>…



     


     


    


 *  新北投四周真係有好多不同特色既溫泉會館呀



由於爹地媽咪怕凍, 所以只有我同亨利加埋細佬同 Elaine

好開心下晝三點半有兩個獨立 <森湯屋> 俾我地…  依一個 package 都只係 NT$1668 包浸一個鐘加兩份 tea sets, 計落一個人都只係港紙二百蚊多D, 真係好抵呀!



      


  *  <亞太溫泉會館> 環境幾好而且套餐既 tea set 都唔錯喎!



     


 我地準備好去獨立湯屋啦…  途中會經過 男湯”  & “女湯既大眾湯池



     


 亨利好大膽想偷睇 女湯屋呀!!!



     


我同亨利既 <森湯屋> !

     


 *  半露天的設計…  出面只有11, 12, 浸溫泉真係最佳享受呀!

    


    


 *  細細的溫泉池, 足夠兩人一齊浸, 好開心呀!!!

    




估唔到地方細細, 半露天咁浸一個鐘, 感覺真係好正!!! (包埋換衫沖身時間, 都算好足夠)

雖然個 package 仲包埋任浸公眾湯兩個鐘, 但我地都覺得好夠皮, 無去浸啦

浸完溫泉都差唔多黃昏啦跟住大家就坐捷運去淡水行街同醫肚啦



     


 *  超好味既淡水魚丸同埋叫左一個 阿給” – 用麵鼓加豆腐, 魚肉&粉絲既東東, 一個字, 好食!



     




     


 *  好開心, 我自己夾左第二次就夾到啦





沒有留言:

張貼留言