2010年3月17日 星期三

(又去) 台北新春喪買喪食唔夠喉之旅 - Day 4



Day 4: 台北101, 誠品旗艦店, 五分埔, 饒河街觀光夜市



快樂既時光真係過得特別快, 話咁快又到第四日啦

依日訓夠皮之後, 分兩架的士去左 New York New York 門口集合, 目的係去飲中茶

之後去左六樓既  <紅磡港式茶樓> 飲茶…  估唔到佢地既點心都好ok!

食飽野就周圍行下, 我同亨利 @ 誠品仲買左D書添...

到左下晝, 係時候要坐地鐵去依日最精彩既節目, 狂買 @ 五分埔!!!!!

, 因為剛巧又係台灣人既新年, 所以五分埔超多人不過我地都無被影響, 見平見靚就買呀! 掃呀!!

大家分組行街掃貨, 兩個半鐘頭後就響 <松山車站> 集合, 依個安排簡直係 perfect! (因為松山車站又有lockers 租用, 方便我地放好野之後再係饒河食食食…)

其實兩個半鐘頭響五分埔, 真係唔夠我用架! 不過, 為免老人家久等, 我同亨利都行到過晒時, 仲跑到傻去車站同佢地會合…  hahaha, 原來佢地都已經到左, 仲霸左個大locker 等我同亨利黎呀!

好開心見到大家都買左好多野, 但就超攰….  跟住我地就接力去饒河醫肚啦!



      


  *  有個傻佬係我後面 say HI 呀! hahaa...





      


      


   *  Around 1 既點心…  之後 around 2 同炒飯唔記得左影底



      


  *   必去既 <誠品旗艦店>



      


  *  坐捷運去 <後山埤站>, 在五分埔商圈出口出



      


  *   , 好多人呀! 比起我上次黎真係多左好多… 



      


   *  好多又平又靚既衫呀! 你睇我個弟婦 Elaine 幾開心!



      


      


   *  到饒河, 大家都食到鍾意同好好味既野食



      


  *  返到酒店大檢閱, 真係估唔到細佬同 Elaine 可以癲到在四日內買左咁多野架!!!



      


  *  D雜誌都係佢地既戰利品黎架!!!



      


  *  同佢地比較, 我同亨利依個 trip 都唔係買左好多野咋… (不過都好滿足)



      


  細佬仲誇張到要去西門町買個新喼裝戰利品呀!!!



     


  *  坐高鐵又台北車站去桃園機場啦



P.S.  Day 5 我地去左西門町行下食下野, 跟住就坐高鐵去桃園機場準備返港啦

OHHHHH, 好唔捨得台北呀!!! 遇上雨天 & 遇上多人既旅程, 令我地真係感到好唔夠喉呀!!! 

                          <<<<<<<< 台灣, 我地好快又會再黎架!!!!!! >>>>>>>>









2 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年3月18日 上午8:01

    嘩...真係喪買呀! 給我都會呀!
    [版主回覆03/22/2010 14:26:00] hahaa... 係痴左線咁買!!!

    回覆刪除
  2. 日一卜の日記 :           嘩 ~ 大舉掃貨 , 勁 !     開心時間過得特別快 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆03/29/2010 10:05:00]hahaaa.... 係呀!!! 痴晒線咁買!

    回覆刪除