2010年10月24日 星期日

試影 @ 攝影皇城

 


真係估唔到又有機會影婚紗相你知啦, 女人最靚既時候, 永遠都係穿上婚紗既時候嘛, hahaha…


今次好多謝 BL x 攝影皇城, 抽中我免費影相兼送34R!


初初抽中時都有少少驚, 因為我都無聽過依間野, 怕影完之後會勁 sell 你買相既package…  點知, 由影相, 揀相, 到攞相, 都幾滿意同開心!


依次試影, 仲可以任自己決定影單人照, 家庭照, 還是雙人照...  但我見送相只有3, 所以都係自己去影吧...


 


        


 


107放左工, 單人匹馬去左油麻地鑽婚廣場3樓既攝影皇城”, 地點都算方便!


入到去地方唔算大, 化妝姐姐俾左我本相簿我睇, 佢仲好 nice 同我一齊坐底揀衫, 俾意見我, 真係幾好...


但可惜相簿只有一本!!! 而且衫既選擇真係好少雖然都有婚紗/晚裝/宮廷/和服選擇...


跟住我問點解無和服既相可以睇? 化妝品姐姐話無相, 但都好好人即刻帶左我去衣帽間睇一套套掛起既...


望左兩眼, 我都無乜心機揀... 本來想影和服, 但又無相睇 淨係睇掛起左既和服, 根本完全睇唔到件衫個款...  如果著起唔鍾意, 我諗我會唔好意思出聲叫換第二套, 話晒都係免費試影嘛! 所以最後都係決定影婚紗...


化妝既時候, 化妝姐姐仲問我想化咩色既 eye shadow, 同埋 set 咩頭! 難得有得玩, 我叫佢幫我畫左對 smoky eyes! Hehee…


化左大半個鐘, 首先係可以影埋自己著黎套便服...


估唔到個幫我影相既攝影師係一個後生哥哥, 心情當堂放鬆晒同埋可以笑多D… (因為我真係好怕個攝影師係一位阿叔, 仲要扮晒 cool D, haha)


我自己都好主動同個攝影哥哥傾計, 仲俾佢知我其實係成日去影相, 所以唔會太怕鏡頭, 等佢都可以放心幫我影靚D, 哈哈!!


之後換左套自己好鍾意個 low-cut 款既婚紗影相  影完之後, 攝影哥哥仲話麻煩晒辛苦晒, 真客氣...


跟住化妝姐姐幫我抹淡少少個妝, 走既時候都差唔多九點啦, , 好得肚餓呀!


 


過左幾日去揀相, serve 我既 Cherry nice, 佢簡單介紹左一D曬相既 package 俾我, 跟住就俾我睇相 (原來我影左有121)...


我仲以為揀相係從電腦/notebook度睇住黎揀, 因為可以清楚D…  估唔到佢地係 print晒出黎, 細到好似以前既菲林底片細細格咁黎揀, oh no…  最搞笑就係佢地俾埋個放大鏡我揀相, 可想而之D相有幾細...


Anyways, 揀相既過程好愉快, 又無 hard sell 成份, 揀相好安心呀! 雖然最後我都只係揀左佢地送既3張相走人, 但完全沒有黑面! 抵讚!


 


以下既3張相攝影皇城係完全未執相的!


- 你問我靚唔靚? 我覺得一般啦...  沒有太大既驚喜!


- 攞相角度我未係最滿意...  尤其第一張!


- 同埋個妝, 出黎既效果唔夠 sharp!


 

        


   *  點解隻bear唔影多少少呢? 現家好似 cut 左一邊咁, 唔似我抱住佢... 不過好彩我個樣都算影得自然! ha!


 


       


  *  依張係百幾張相之中最為滿意既一張!


 


       


  *  依張好似跳芭蕾舞既 pose 都幾特別...  所以揀左依張!


 


 


上個星期六同亨利行街街, 無意間係一個商場裡面見到 攝影皇城 counter ! 仲見到有好多客睇相簿, 價錢仲好吸引添~ 


想青春留倩影, 價錢又唔貴, 我相信 “攝影皇城都可以去 玩吓!


 


         


 


 


 


1 則留言:

  1. 勁呀! 你夠膽 自己一個去影同揀影,如果俾我抽中都未必去影!
    [版主回覆10/26/2010 11:23:00]hahaa... 依個又唔太驚, 因為都係網上BL抽中試用, 佢地都怕我地D bloggers 講衰佢間公司, 所以...

    回覆刪除