2010年10月17日 星期日

去角質話咁易~


 


近年愛上Bioderma, 鍾意佢夠簡單”, 直接”…


簡單咁幫我落晒成個妝, 可以乾乾淨淨  都係多得深層卸妝潔膚水”!


直接咁幫我去晒角質, 帶走污垢, 可以白白滑滑就係每星期我都用既控油去角質啫喱” / “水活保濕煥膚霜


今次真係好想推介依隻超正既去角質面膜俾各位姊妹用呀~!  點解? 因為


 


夏天我必用既控油護膚系列控油去角質啫喱 (Sebium Exfoliating Gel)!  雖然我係混合性皮膚, T字位油但面仔又乾  但用完依支控油面膜, D都唔覺得乾, 仲會 feel到皮膚柔軟左好多同乾淨左!


控油去角質啫喱有溫和既去角質粒子, 塗上面上然後打圈, 好明顯feel到一粒粒好似磨沙粒子咁!  係鼻頭位特別按多兩下, 黑頭都會少D~


 


        


 


 


最近天氣轉秋冬, 剛巧依支控油去角質啫喱又俾我用完, 係時候要轉新野啦


今次我買左 Bioderma 既水活保濕系列 水活保濕煥膚霜 (Hydrabio Exfoliating Cream) 試下!


 


        


        


        


   *  塗上面上打圈按摩, 已經見到好水水, 好保濕; 仔細睇你會見到去角質粒子...


         


依支 水活保濕煥膚霜其實同 控油去角質啫喱 既目標都係一樣, 就係去角質 (帶走老化既角質)!  水活保濕煥膚霜同樣有去角質粒子, 促進角質細胞更生, 但同時有保濕功效! 


洗乾淨面部後, 仲未抹乾塊面之時, 跟住攞適當份量搽上面, 以打圈手勢按摩面部//下爬/額頭各十下, 然後用清水沖洗!  真係估唔到滋潤同乾淨既效果, 有如做完一個深層清潔既facial!!!


有時唔知你地有無發覺, 搽極什麼什麼好野, 皮膚都好似唔吸收咁呢? 最大既原因除左皮膚污垢積聚之外, 就係因為被厚厚老化既角質阻住啦!!! 所以想護膚品真真正正被皮膚吸收同發揮作用, 定時深層清潔同軟化角質係好最要架!


 


 


3 則留言:

  1. 我都係佢地d粉絲,產品真是很好用。
    [版主回覆10/24/2010 17:48:00]真既? 我都用左幾多支啦...
    By the way, 你有無 join 佢既 facebook 呀? 最近我上去玩佢既新 game, 贏左一set旅行裝左! 有兩支BB版卸妝水加一袋仔卸妝綿, 超開心呀~

    回覆刪除
  2. 我都係用 Bioderma,因為我d皮膚好敏感,所以我好like防敏感果條line ,另外如果生暗瘡時我就會用控油面霜搽落粒暗瘡到第二朝就謝架啦!bioderma 有好多野都好岩我用架!
    [版主回覆10/24/2010 17:51:00]咁強勁? 我有時都會爆瘡架! 但佢既面霜我就未試過...
    好, 等我都去買番支試下先... 因為依排塊面都有少少敏感同痕呀!

    回覆刪除
  3. 日一卜の日記 :           好有 "磨砂膏" Feel 喎 .   
     
    好勁呀 , 幾近零毛孔咁滯 . 
     
    Bye Bye !
    [版主回覆10/24/2010 17:53:00]係呀! 粒子遇水會慢慢溶, 唔怕磨壞皮膚, 所以我會鍾意用佢架!
    零毛孔? 我未算係... 不過, 我真係為我既面仔花左好多"心血"架! hahaha....

    回覆刪除