2010年10月2日 星期六

煙花伴生日飯 @ Duetto

 


我又大一歲啦!!! 今年亨利為我提早左一日慶祝生日, 因為佢要俾個驚喜我!


 


     


 


第一次食意大利+印度自助餐, 最正係可以食住黎睇煙花, 唔洗同人地迫


餐廳分三邊坐位, 我地坐左大廳, 因為露天位已經 full 晒啦不過唔緊要, 因為室內都同樣熱鬧


     


     


     


     


 *  天氣好, 坐露天位真係好正呀!


 


     


 


 


食物主打意大利 & 印度野, 不過款式唔多, 但主要既 pasta, pizza, 意大利雲吞, 意大利飯, 風乾火腿, caesar salad, 咖哩羊, fish fillet都有! 但我同亨利都覺得味道一般啦


      


     


     


     


   * 坦白講, 意大利自助餐好難整得好食! 好似pizza咁, 如果唔係即刻攞到食, 淋左又邊會係好食呢???  而意大利雲吞, pasta都係一樣, 所以味道真係麻麻~~~


 


 


雖然食物味道好一般, 但餐廳氣氛好好, 而且大部份食客都係外國人添…  食到中段, 餐廳總廚仲揸住支mic經過每張枱唱意大利情歌, 真係好特別好開心喔!


     


     


  *  一陣就 full house 囉...


 


     


  *  Little cakes 做住生日蛋糕先, hehee...


 


     


 


 


到十五分鐘放煙花前, 我同亨利走左去露台位行下同埋揀番個靚位睇煙花


估唔到餐廳睇煙花既位置係咁正架! 又清楚又舒服, 睇完仲可以行番埋位繼續食, 簡直係享受!!!


     


     


     


  *  露天位外仲有咁大既位置俾其他食客企下吹下水同睇煙花, 正!


 


      


     


  *  8點45分已企滿晒人等睇煙花啦...


 


     


     


  *  真係好近好清楚, 依場煙花感覺特別靚~~~


 


     


     


     


     


     


 


* DUETTO @ 香港灣仔港灣道30號新鴻基中心2 (Tel: 2598 1222)


 


 


4 則留言:

  1. 日一卜の日記 :           Hello !  生日快樂 ~     
    兩個多月後就係結婚兩周年 , 恭喜晒呀 ! 
    Bye Bye !
    [版主回覆10/04/2010 20:13:00]多謝Man Wai!!!
    hahahaa... 係呀~ 時間過得真係快呀! 貶下眼又就快兩年啦....

    回覆刪除
  2. Happy Birthday to Amy  有得睇住咁靚既煙花真係好,我今次無得睇,去左參加婚禮,要等下一次新年先睇過。
    [版主回覆10/04/2010 20:14:00]多謝牛牛... 你好有心喔!
    係呀! 好特別的一餐... 有機會你可以同牛仔去試下!!!

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年10月11日 上午10:31

    環境真係好唔錯噃,加上當晚真係好熱鬧呀!
     
    祝妳生日快樂! 身體健康! 青春常註!
    [版主回覆10/12/2010 09:15:00]係呀! 環境真係好好... 正!
    Yeah! 多謝你Dada!!! 你都要身體健康, 青春常註!!!

    回覆刪除
  4. sorry,忘記(我忙得很)了你的生日,補祝生日快樂 !!!!!!!!
    [版主回覆11/06/2010 13:10:00]哎呀, 你太客氣了! 好多謝你呀~!!!!
    By the way, 我都要恭喜你! 祝你同家人身體健康, Anson聽教聽話, 快高長大哦!!!

    回覆刪除