2010年10月28日 星期四

shu uemura海洋深層保濕底霜

超開心呀! 估唔到上網投票, 都會贏到份投票得獎禮物!


前排為 Fashion & Beauty 流行新姿” -OL直選完美品牌大賞2010投票, 幸運之神好眷顧我, 竟然被我羸左份 “shu uemura 海洋深層保濕底霜”!!!


當收到 F&B email , 真係開心到不得了, 因為我一直都好想買 shu uemura 既產品架! 今次終於有機會試啦...


以前我只係用過 shu uemura 既落妝油, 其他甚麼都無啦...  聽聞佢既 base 唔錯, 依次我真係可以試下...


 


       


       


       


        


         


      * 個底霜有少少淺粉紅色, 岩晒可以調節膚色!  質地好柔滑, 好水潤, 保濕度非常明顯, 真係岩晒家下乾燥既天氣用!


 


         


  本身好乾既手, 搽左個 base 之後, 即時睇到白滑左, 滋潤左, 同少左D紋呀!


 


雖然佢好保濕同水潤, 但發覺佢好快滲入皮膚, 唔會留係表面, 變成油膩, 幾好!


上網了解, 原來“shu uemura 海洋深層保濕底霜成份有海洋深層水, 柔焦粉末 & 持久粉末複合因子! 


柔焦粉末能夠減少細紋, 收細毛孔; 而持久粉末複合因子就可以防止乾燥和抗皮脂!


不過好可惜, 唯一缺點, 就係佢完全無防曬或防紫外線功能!  如果一支過, 咁就perfect ! 


你知啦, 冬天既陽光, 係我地靚女既大敵, 真係唔可以睇少架!!!


 


特別鳴謝 Fashion & Beauty  X  shu uemura


 


 


沒有留言:

張貼留言