2010年10月5日 星期二

由頭潤到落腳趾尾…



今日, 終於感受到有少少秋意…  意味著秋冬就快黎啦…   


記得我以前超討厭冬天, 因為我怕凍之餘, 而且皮膚仲會太乾而出晒紅點同周身痕, 好慘… 


試過好多什麼什麼超潤既面霜/ 手霜/ body cream等都救唔到我依個“乾人”, 好彩被我遇上 QV. 


其實我地周圍都可以買到 QV, 但以我所知無一個朋友有用過咁既!!!??? 


QV 來自澳洲, 佢簡直係平價版既 Jurlique, 產品超滋潤, 真係好岩我地依 D 皮膚又乾, 銀包同樣乾既人用, hehehee 


我足足用左 QV 大半年啦, 我既敏感兼乾燥既皮膚都無再痕同埋出紅點, 而且仲覺得好滋潤, 又唔笠, 正正正


今次依篇絕對唔係什麼試用文, 而係真係自己真金白銀買黎用架!  


知道有好多人都好似我咁有敏感又乾燥皮膚, 所以我都好希望 QV 可以幫到你喔!


 


        


  *   我既好朋友 - QV Cream, QV Moisturising Day Cream, QV Lip Balm, QV Gentle Wash


 


 


1) QV Moisturising Day Cream


- 特別針對敏感皮膚


- SPF30+, 足夠提供日常防曬保護


- 含甘油鎖水成份, 持久保濕, 但又唔油膩


- 含輕質柔石臘 (LLP), 屬於醫學優質礦物油, 功能除添補肌膚油質外, 更係高效能既保濕因子, 對皮膚既吸附力比植物油或燕麥類產品更好


 

        


    *  特別乾燥既日子, 依支搽面既 day cream 就要出動啦! 仲有防晒SPF30+!


 


        


 質地好薄身, 唔笠, good!


 


        


  *  質地仲好水潤當打底霜用一流!


 


 


 


2) QV Cream


- 含豐富角鯊烯 (Squalane), 能保持肌膚彈性&光滑


- 高濃度乳霜, 能有效滋潤非常乾燥既皮膚


- 無刺激性, 可安全使用於紅腫皮膚而不會導致過敏反應


- 可預防皮膚炎/ 其他與乾燥皮膚有關之症狀


- 特別適合敏感幼嫩既嬰兒肌膚! (BB都岩用, 可想而知成份有幾好啦!)

 

 


        


  *  依個 body cream 簡直係我既第一最愛! 無味, 勁潤, 但又唔油膩, 平日唔乾燥時, 手肘腳肘都會必用!


 

        


   *  不含羊毛脂, 不含色素, 不含丙二醇, 不含香料, 不含鹼性.........


 


       


 


       


  *   QV Cream 既質地比 QV Lotion 厚身, 更加滋潤!


 


 


3) QV Gentle Wash


- 10%甘油 (Glycerol), 有高度鎖水保濕因子


- 同人體自然皮膚既pH值相吻合, 可預防微生物既生長


- 不含油脂, 唔油膩, 任何性質皮膚都岩用


 

       


  *  無皂成份!  唔好洗去皮膚上原有既正常油脂! 清潔同時又可以滋潤...


 


       


  *  質地唔會太稀! 大力泵一下已夠用全身!


 


 


4) QV Lip Balm


- Soft White Paraffin & Dimethicone, 能給咀仔一層保護膜及滋潤, 防止皺裂及痛楚


- SPF20, 不會受 UV-A, UV-B影響


 

       


   唇油係我第二最愛! 好潤又防紫外線我用左之後都少左好多唇紋添呀!


 


 


各位姊妹, 希望你地鍾意我既推介! 一齊做個潤美人啦!!!


 


 


 



4 則留言:

  1. 菇B係用..QV CREAM架...HAHHHHHAAHAA
    [版主回覆10/07/2010 08:39:00]YEAH!!! 識貨喎!! wahahahaa...

    回覆刪除
  2. 我D皮膚好敏感同好乾燥,真係可以一試喎!
    [版主回覆10/08/2010 08:41:00]係呀! 推介!!! 快D買細支裝試下先啦...

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年10月11日 上午10:29

    哩隻牌子既野都唔平架。我想問那 cream 約幾錢呀! 佢同唔同龍城那隻豬油膏用法呢?
    [版主回覆10/12/2010 09:13:00]唔平??? 我覺得ok喎... 以佢既好既質地同滋潤, 真係唔貴呢!
    Cream? 我唔係好記得價錢啦... 不過你可以去藥房/萬寧睇下...
    龍城豬油膏? hahaa... 咩黎架???

    回覆刪除
  4. 我想問下支 day cream 係咪可以當防曬用 ??唔使另外再搽防曬 ???thx
    [版主回覆09/18/2011 17:57:00]hihi,
    day cream因為都有spf30, 所以其實都足夠平日出街用, 唔洗再塗防曬架啦~
    當然如果好猛太陽, 又或是要去郊外遊, 梗係要再加防曬會好D啦~ 出左雀斑就好麻煩架啦~ :P

    回覆刪除