2012年6月29日 星期五

不是發夢嗎?! 今日起我可以做個靚靚闊太啦, 哈哈哈...



忙碌的工作後,


最大的享受莫過於食和嘆兼去Shopping~


就連發夢也要掛住買袋去!


 


近年我很喜歡網上購物,


因為可以無時無刻,


足不出戶也可以買到心頭好~


 


估不到就連買名牌,


現在也可以安全安心的在網上選購~


因為 BEECRAZY 蜂買 (www.BEECRAZY.hk),


最近推出了全港首創的Luxury Channel (奢華品牌) 網購頻道,


而出售的貨品更包括名牌手袋, 銀包及配飾等~


合作的品牌更包括:


Hermes, Prada, Chanel, Miu Miu, Gucci, Christian Dior, Bottega Veneta, Juicy Couture



 

最大的特點,


100%原裝正貨, 附有保養卡,


更可以用低至近半價的價錢購買!


好吸引呢~


 



 


 


"真的可以買到超低名牌?"


我怎可以放過?!


等我率先去BEECRAZYLuxury Channel看看先~


 


只要去www.BEECRAZY.hk  


按入 "奢華品牌"~



 


跟著你可能已被很多的名牌手袋, 銀包或配飾等迷住了, 哈哈~


最令人興奮是那個大大的折扣,


無錯, 真是激平的名牌!


而且款式也有很多,


相信一定找到合心意的...



 


花多眼亂下,


我最愛還是 Prada Tessuto Tote 的真皮兩用袋~


襯上causal look 又或是高級場合配上也可以!


價錢更由原價HK$6,200減至 HK$3,850,


足足平了二千幾大元喔~



 


只要指著想購買東西的相片按一下,


接著便會看到更多有關這個Prada 袋的介紹~


而且更有全方位360度的不同相片,


完全可以看清清楚楚整個設計, 款式, 大小及質地等,


啱用喜歡才購買!


 


同時更有賣點及細則, 以及取貨位置,


一切了解清楚才按 [立即買] ~



 


注意!!!!!


你必先登記為BEECRAZY的會員,


才可以選購架~


(而我, 當然一早已是BEECRAZYfans~)



 


完成登入後,


再核對清楚購買的物品, 數量和總和是否正確~


正確無誤,


就可以按 [付款] !



 


接著再打入聯絡電話,


要留意取貨地點在長沙灣(近荔枝角地鐵站)~


再按 [繼續]~



 


這個時候,


當然就是付款環節啦~


這個步驟, 更可以作最後修改購買的數量及聯絡電話!


然後就可以選擇最安全的PAYPAL付款啦~



 


 


整個超簡單的購物程序由登入到付款都只需幾分鐘,


享受激平的價錢買個耐用又美美的名牌手袋,


真是很爽耶~


 


我發覺, 很多款式都是限量發售的,


所以遇上心頭好, 就要快快下單,


否則就會很快售罄囉~~~



 


相信由今天起,


要做一個靚靚闊太也不難吧~ (偷笑)


看來這個BEECRAZY Luxury Channel不只適合貪靚的我地,


也很適合各位男仕作購物送禮給愛人之用,


也是一個不錯的選擇喔!



 


 



BEECRAZY蜂買


創辦於20107, 至目前為止已成功售出愈1,650,000張兌換券, 為消費者合共節省了愈港幣$500,000,000, 成為香港人最喜愛的網購品牌。


每天BEECRAZY蜂買會員都可以在網站上找到近200個超值優惠, 分布於8條網購頻道, 分別為餐飲美食、超級市場、美容健康、奢華品牌、家居小童、時裝飾物、旅遊酒店、潮物科技及消閒娛樂。


 


BEECRAZY蜂買挑選優惠的準則貫徹始終:超值節扣率、優秀品牌信譽、優秀產品及服務質素缺一不可;BEECRAZY蜂買為本港首間設有Quality Assurance團隊的網購企業, 專責審批商戶的紀錄及優惠價值, 確保每一個面世的優惠均是物超所值的。現時, BEECRAZY蜂買已成功吸納愈55萬名Facebook粉絲及超過86萬位訂閱會員, 成為全港社交網絡會員增長最多的網上平台之一。


 


BEECRAZY 團購網: http://www.beecrazy.hk


BEECRAZY Facebook 專頁: https://www.facebook.com/beecrazy


 


 


(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~


歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)



1 則留言:

  1. 貨物係咪可以去佢地showroom度睇? 我想打電話去問, but 經常冇人聽~~ :(
    [Janet Cheung ☆回覆05/01/2013 00:40:21]but 我見到佢地話咩9樓有陳例室 ... so 我想confirm 左先去ja ~~ coz 我返工同住都唔近長沙wan .......

    好呀~~ coz我打左2日, 都冇人聽 ! if 上網買左野, 有咩問題想搵個人問下都難...
    [版主回覆05/01/2013 00:21:21]應該冇showroom啦!靠自己去D專門店睇完再去依度訂喔!
    無人聽電話咁奇怪?等我同PR反映下先。。。

    回覆刪除