2012年11月5日 星期一

♥ 2012暑假台中之旅回來的驚喜 ♥



好耐都無寫生活文啦

除了會繼續分享我的護膚扮靚心得外,

我會開始執筆重拾我的 靚太日記”~ :)



早前七月尾暑假同亨利()去左台中玩, 哈哈!

這次又係食玩買之旅,

仲去左香蕉新樂園, 大遠百商場, 東海大學, 路思義教堂,

Moon & Cat Music Cafe, 一中夜市, 逢甲夜市等等

真係好relax好開心呀~~~
















 

不過回來最大的驚喜就是發現,

原來我已經有左BB~~~

真係估唔到原來仲有左7weeks!

即係帶左肚裡的懶玩豬飛埋去台中食同玩(都唔知道)~ hohoho…




 

返港第二日即刻去睇醫生double check同問advise,

不過醫生都話唔洗擔心,

因為去旅行對我同BB都係開心事, 所以



真係好多謝上天送給我的大驚喜, 真係好開心呢!


 

我要好好為做一個健康的靚媽作好準備了

早前更在網上join了不少媽媽會和BB Club, 包括:

美素佳兒

雅培

美贊臣

惠氏 Wyeth

Huggies 健力士

牛欄牌

Pampers BB

思詩樂

雪印


 

(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~

歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)

1 則留言:

  1. 恭喜,恭喜,要保養好身體,保持心情愉快呀
    [版主回覆11/19/2012 11:37:04]hehee... 多謝Maplecats呀!!

    回覆刪除