2012年11月12日 星期一

廣華 VS 法國



當知道就快要做媽媽, 心情興奮的同時, 其實都有少少驚~

因為其實有好多野都唔識

幸好我的弟婦也早我幾個月有左BB,

所以除了不斷向佢請教外,

上網搵資料已成為我生活的一大部份喔!

(*所以我決心要寫下我的開心孕記, 希望可以同大家分享更多, 嘻嘻…)





其實以政府醫院來說, 我都聽過廣華 / 瑪利都是不錯的~

拎左醫生給我的懷孕證明之後, 就同亨利去廣華做登記啦!



可惜八月頭第一次來到婦產科的廣華俾我的印象是 很差”!!!

多得坐門口reception這位阿姐,

對住每位新任媽媽的語氣都係又差又無禮貌! 問多句都好辛苦佢咁




 

講真, 大部份都係第一胎, form填錯又或者帶漏文件有何出奇?!

但不必無禮貌對待囉, 真係好想投訴佢! (幸好我樣樣做齊無被佢話)

最離譜係好多人問佢野或答佢野佢都話聽唔到,

叫人地向住個對講機先好講 (就連我特登大聲講佢都話聽唔到), 真係O晒咀~

(估唔到弱聽人仕都請, 廣華果然係一個平等既僱主!)


 

最後搞左一輪終於登記好,

不過都要等到十月先有第一次產檢 (Crazy!)……

Anyways, 我當然會keep住睇私家, 唔會依賴政府啦~


 

剛巧在過去的九月尾我弟婦BB出世了,

我和媽咪去探望佢和BB之餘,

順道參觀下法國醫院的婦產科~




 

環境寧靜, 地方又乾淨, 而弟婦的三人房亦好舒服~






 

而隔離床位媽媽剛剛出左院, 即時變了2人房呢~




 

有私人locker提供~




 

好多人在等睇BB~ 我同媽咪&細佬都去等睇小B囝啦






 

坦白講,

政府醫院同私家醫院生B的最大分別,

我想都是收費和服務吧~

雖然在網上都聽到有唔少媽媽話邊間政府醫院好, 服務好, 收費平~


 


但諗深一層, BB也是人生一項大事!

我想開開心心咁去經歷同享受,

所以我估我會揀


 

(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~

歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)

1 則留言:

  1. 小魔怪媽媽-YEN2013年1月17日 晚上10:56

    我都係廣華生~~好高興識你呀!
    大家可以交流下~
    [版主回覆01/21/2013 13:41:08]good wor! 我個bb差不多32周lu~~~
    仲成日踢, 好活躍! :P
    其實我在法國落左訂, 所以未必會在廣華生呢~~~
    [小魔怪媽媽-YEN回覆01/21/2013 13:35:44]我bb 今日岩岩22w啦~你呢?
    [版主回覆01/21/2013 13:27:35]hihihi, 你好呀!!!
    你BB依家幾多周呀??? :P

    回覆刪除