2007年7月18日 星期三

“舊史”


首先要多謝小寧子急calldinner…亦都好開心見到飛哥仔從澳洲返港, 而且忙到爆都搵我地食飯.

其實個感覺真係幾搞野, 因為以前讀中學無乜兩句; 反而家陣就拱friend, 真係好難得! 雖然一年可能先見一兩次, 但係個心同感覺就close咗好多 ---- 因為依個朋友真係唔同咗! (真係好少見D男人咁顧家同錫老婆同仔仔; 話晒仲係叫後生細仔嘛! 不過都要恭喜佢老婆又有第二胎囉!!)

Dinner, 當然少不了提及舊史哈哈哈哈!! 原來依個飛哥, 讀中學時已經係一個活動搞手兼骨幹. 佢一出聲, 好容易就有十幾廿人join, 真係勁! 好彩我都有join, 不過印象就好模糊啦D中學同學既名都唔講唔醒起果隻.  講真, 真係有D掛住佢地同埋好想見下佢地依家個樣呀!! 就係因為咁, 我地三人就發起搞個Form 3A同學既 gathering. 雖然好多人都無聯絡開, 但我地會開始發散人去搵; 依個大“project”, 有可能要搞成年添架, hohohooo…
 

阿飛竟然話俾我地知, 佢仲有keep住以前張點名紙呀!!!!!!!!!!!! , 簡直係經典!!!

 

    

* 咁都俾我搵到依張相呀!! ("紫色"小寧子同"右一男"阿飛) - @1993

 

    

* 不如一齊笑下啦.....睇番真係好好笑 ---> 青蛙大眼鏡既我!!
(好樣衰)

 

    

* 每次聖誕聯歡會我都會整壽司架!!!


4 則留言:

  1.  綺雯, 你post出黎先幫我打格仔呀嘛.............我真係好似林阿珍呀--- 點見人呀........ .  綺雯, 我估壽司的那張, 影到我個背呀 大家放心, 今時今日既小寧子at least唔係林阿珍-猴頭菇style  cool~~

    回覆刪除
  2.  wahaaa...小寧子, 唔駛驚啦...女大十八變嘛! 我都唔介紹放自己D青蛙相啦!! hahaaa

    回覆刪除
  3. 呵呵呵.... 睇番真係好好笑!!!

    回覆刪除