2007年7月28日 星期六

皮膚都要更生??

 

因為上個月萬寧所有原價產品有75, 所以我就買咗支 BIODERMA (for sensitive skin)既潔膚水試下. 折咗之後唔駛150 (250ml), 真係好抵!! surprise, 真係幾好用. 依隻牌子仲要話係醫生推介添, 果然唔同!!

買依支野個盒裡面有張類似會員申請表, 我當然會填完寄返去, 等佢第日有新product 或者有試用裝攞既時, 有著數呀嘛! (D唔會淨係師奶先會做, 唔執輸既野, 我都會做架, 哈哈

)

, 依個迎新禮物, 就係俾我去免費試一次活膚療程”. 由頭到尾, 我都以為去做個facial, 所以一去無妨! 點知, 竟然有驚喜喎!

間野原來係 Reenex, 我係雜誌都見過Esthetician nice, 同我做皮膚分析, 了解我既皮膚問題, 令我識咗好多野 (感覺好似Shiseido個人化妝指導咁pro既環境); 不過當然, 佢會介紹個 treatment, 原來根本唔係什麼facial, 係一個面部既循環更生活膚療程”, 重點係改善皮膚質素, 刺激骨膠原再生. 雖然心裡面都知道係好貴, 不過了解一下都好呀!!

個免費 treatment facial (另加$280)約一個鐘多, 好舒服哦!! 當然, 效果更係好過唔做啦!! 担白講, 即時係睇唔到有乜特別效果 (好似打彩光原理).

之後做評估, 仲介紹個療程12(兩星期至一個月做一次), 連埋 facial 價錢加個8折都要成九千幾蚊, !!!!!!!!!!!! 一個字 --- !!! 我話太貴啦, 要考慮一下先.  佢都真係好好人, 無為難(大公司真係唔同D); 最後仲送咗一套QBioderma 俾我用呀!!

不過, 返咗屋企, 效果有D出喎, 睇到面既皮膚係唔同咗, 有彈性咗同有光澤, 唔似一般自己用完mask, 總之唔識講….

 

點都好, 食物同生活方式其實都影響我地皮膚架!! 想靚D, 都係開心多先啦!

 

Remarks: 各位姊妹, 如果對Reenextreatment有興趣試, 話俾我知啦, 因為佢俾咗兩封invitations我送俾朋友! 有時間既, 你地都去試下, 我好recommend!


沒有留言:

張貼留言