2007年7月4日 星期三

想做肥妹

 

辛辛苦苦儲了幾磅肉, o係依短短幾日裡就唔見晒啦…

依家終於明白, 一個人開唔開心, 情緒好唔好, 真係會有好大既影響!!

今日著其中一條卡其褲, 果條褲本來係好fit, 係唔駛用皮帶果隻; 但係今日著既時假, 好似鬆咗一個碼咁, 真係“大鑊”!!!

哎呀, 真係唔好再瘦落去啦… D先靚呀!!

DDDDDD………

  

 


5 則留言:

  1. 綺雯, 想請問你想要幾多磅肥肥呢??  如果我比到d肥肥你... 送10磅好無...   唔夠出聲 唉, 我成日就想瘦, 你原來就想肥...   天呀....  點解呀........ 點解

    回覆刪除
  2. 小寧子, 我想要十磅肥肉呀!! 三磅俾塊面, 七磅俾個胸 (每邊三磅半); 嘩, 咁就 very good 啦!!!  

    回覆刪除
  3. oh... 綺雯... 我發覺比10磅你之後, 我都仍然係小肥肥一個... 我計過了, 不如我就4捨5入, 逢0.5進1比你... 每邊齊頭4磅.... whao.... 有如台灣的蔡G琳呀....    

    回覆刪除
  4. 嘩!每邊3磅半想嚇死人咩 綺文,我有雙粗壯的雞比肉,送少少比你啦!

    回覆刪除
  5. 好野呀!! 多謝小寧子同momo呀!!

    回覆刪除