2007年7月1日 星期日

我最愛的婆婆

 

"主呀! 點解你咁突然要帶走我地每個人都咁錫既婆婆呢???" 

今朝舅父既電話:婆婆唔得啦!! 我仲以為舅父話婆婆唔得閒出黎,我仲話:哦,婆婆唔得閒出街,我會話俾媽咪聽啦...  舅父跟住話唔係呀,婆婆唔係到啦,"死"咗呀!!

我即時全身震晒,問:點解會咁架???????...................

因為爹地媽咪出咗街飲早茶,我即時打俾媽咪叫佢快D打俾舅父,話俾佢知婆婆出咗事...

我同媽咪即刻飛的去將軍澳婆婆家,因為黑車唔會咁快到,所以我地所有既孫都可以有機會見婆婆最後的一面,陪佢多一陣!!

我咁大個女,第一次與死亡咁近接觸!我真係接受不了,好唔捨得婆婆!今日,我真係喊腫咗雙眼! 媽咪好堅強,反而仲會安慰我,話婆婆好有福氣,因為八十幾歲的婆婆係在尋晚既睡夢中返咗天國架!!

好感恩,希望主你能為我地照顧著婆婆..."婆婆",你永遠都係我最愛的長輩!

 

P.S. 婆婆,你曾經講過,話驚你有一日唔係到既時候,我地唔會記得你...你真係太可愛!! 你竟然要搵七一回歸日去返主既懷抱,你真係呀!!!

 

* 睇下你幾開心!!! 
 (婆婆,我會掛住你架!你唔駛掛心哦!) 

 

 


7 則留言:

  1. 她是個幸福的老人家,因為她有你們的愛。 綺雯,你要take care呀!

    回覆刪除
  2. Yi Man, Take good care! =) we are all here for ya! (except i am a bit further away)

    回覆刪除
  3. 綺雯, 我明白你的感受, 因為我婆婆都是這樣離開我的,  不過, 你想想, 我們的婆婆在無病無痛, 靜靜的離開, 這是婆婆修得的福氣. 是笑喪來的. 我明白因為太突然不能要你立即接受, 不過別太傷心la, be positive na..... 人大過了, 我漸漸看化生老病死...    雖然我地的婆婆離開左我地, 但只要我地心中有她們, 她們仍是和我們一起的.  送一支安慰的花花給你.

    回覆刪除
  4. 好多謝 Ellen, Ricky & Momo... 你地永遠都係我既好朋友! 無錯, 到依家我仲未能夠接受到婆婆既離開... 但Ellen你講得好啱, 依D係婆婆修來既福氣, 其實我應該唔好再喊(努力中)... 因為婆婆係會知道的, 佢都會唔開心見到我地喊... 我都唔想佢唔開心咁去天國!!!! 不過, 我真係好掛住佢呀!!!

    回覆刪除
  5. 綺雯 過多一陣子便會接受事實的了...  放心啦... 上天是照顧著我們的婆婆, 可能她們一起在天國打麻雀.... 一同在天上保守著我們.

    回覆刪除
  6. amy, 我朋友既媽咪都係響夢中離開! 佢離開係安祥, 無經過病痛之苦, 實在係一種難得既福氣.  同樣, 你婆婆既離開, 亦都係一樣! 從相中見到, 你婆婆係一個好祥和既老人家, 一定得到你地家人既疼錫.  希望你同你家人可以好快重拾心情, 活好當下! 亦希望你婆婆能夠響另一個國度內過著幸福愉快既生活! take care, sweetie!!!

    回覆刪除
  7. Anita, 好多謝你既關心... 今日我好番好多, 可以同媽咪講番以前婆婆搞笑既野, 仲無再喊啦!! 雖然仍然仲有點怪上天點解要忽然帶走佢, 但你講得好岩, 婆婆走得咁安祥, 真係難得既福氣!! 如果我仲唔開心, 佢係會知既, 佢仲會走得唔安落!! 我深信佢依家係第二個世界, 一定繼續係一個和藹可親, 人見人愛既婆婆!!

    回覆刪除