2007年7月24日 星期二

忽然愛上 “mini”


有時真係不得不對日本人寫個!! 點解? 因為佢地D野無論係食, , 定係著, 包裝一定係最靚行先; 就算果樣野食根本係唔好食, 又或者果樣根本係唔實用但係佢個外表已經被吸引住啦!!

上個星期六同亨利行街街, 經過新都會廣場 --- , 拱多人既? , 原來係日本人最愛整既迷你小東西, 仲差唔多全部show晒出黎呀!!! 咁岩有帶相機, 我好似傻咗咁狂影, 因為真係好得意呀!!!!

 

 

P.S. 依個小展場會擺到下個月十九號.  有興趣既你地都去睇下啦

 

  

 

  

  
 

  
 

  
 

  

   * My dream kitchen ah!!!

   

  

   
 

   
 

   

    

   
 

   
 

   

    * hahaa...駛唔駛似到咁呀???!!!

    

   

   
 

   
 

   

   

   

   

   

    * Wooo....連我最鍾意既多春魚都有呀!!!

    

   

   

  


1 則留言:

  1. 綺雯, 你見我個小corner就知, 佢地係好吸引ga.. 之但係要玩個dream kitchen, 其實係要買好多set野結合一起, 我同小文諗左好耐, 玩下手要用勁多錢先develop一個設備完善兼有睇頭的廚房. 真係會上引ga.....  我早兩年前買左個雪櫃, 之後幫又買d蔬菜玩具, 重貴過買真係食得的. 我又好想去睇, 但係去左睇我又發癲ga la, 一陣又心癢癢想買ga la. 我買唔到咁多, 睇下都好ar.... e條link 齊哂, 得閒睇下呀 http://www.re-ment.co.jp/goods/puchihousing/index.html

    回覆刪除