2007年7月7日 星期六

"女人本色"

                      

 

因為免費飛, 所以今日扮晒話請媽咪睇戲(講笑, 佢知係免費), 去咗朗豪坊UA睇"女人本色".

嘩, 竟然要坐第三行, 真係估你唔到, 入到去係 full house, 連第一行都有人坐呀!! 可能個個都係免費入場果隻, 哈哈... 好彩都唔係坐得好辛苦, 如果唔係真係眼盲!

媽咪好似細路仔拱要買零食, 但竟然要食"桃哈多"  

!!

"女人本色" --- 淨係睇個名, 都有D估到係講女強人, 講女人有幾叻咁啦.  本人本來對GiGi好感不大, 但依套戲, 佢做得好好 (要俾五個叻佢先), 好入戲! 故事其實好簡單, 但好寫實, 好感人 (我仲要喊濕三張 tempo); 女主角經過重重打擊, 最後都選擇自殺... 好彩有個搞笑既小儀間接咁救咗佢, 之後仲改變咗女主角既下半生...

原來, 活得精彩如否, 除咗要靠自己之外, 仲要依靠"天時" "地利" "人和" 同 "朋友"! 所以由依一分鐘起, 我地要好好活著, 為自己活著, 為愛自己活著, 為愛你既人活著....

 

P.S. 今日係小暑, 熱到爆, 各位請記緊飲多D水呀!!


2 則留言:

  1. 你好厲害呀!咁都估到係我,可能得我一個搞錯左以為你結婚,諗起都覺得自己好好笑 ...不過首先要多謝你祝我生日快樂 好羨慕你同你媽咪咁好感情,真架!因為我好細個就巳經冇媽咪,所以見到啲朋友同自己媽咪一齊行街買衫有傾有講就覺得好幸福!不過我唔係話自己唔幸福,其實我覺得自己係呢個世界上巳經幸福過好多人 估唔到我冇上尼兩星期,你身邊就發生了咁多事情,希望你唔好再唔開心啦~因為呢個世界上有好多人都好錫你架....快D增肥啦!

    回覆刪除
  2. hehee...係呀! 你都好叻, 我知你係一個開朗的女孩子, 有個"經歷"既人, 一定係唔同D!! 多謝你! 我都會加油架啦, 不過都要俾自己多少少時間; 不過自從七月一日既事, 都覺自己有D唔同, 有D野都唔再緊張同更加珍惜囉... 你地幾時有gathering? 記得叫我呀!!!  

    回覆刪除