2008年11月27日 星期四

我份(閒)工

 


唔經唔覺又返左差唔多兩個月長工...  雖然下個月先過 probation, 但感覺已經好似返左好耐...


每朝六點幾起身, 因為為左每朝每個 staff 都要出席既 morning briefing (@8:50am)…


大公司 ---  原來同政府部門都幾相似; 相似係 "", 大部份既都做超過唔知幾多十幾廿年, D女同事, 做到嫁人, 生完仔再生仔, 都繼續做, 亦都可以話做到化晒


依份工, 同我以前做的好幾份好唔同…  人多, 原來就真係會是非多, 你想融入佢地, 都真係一件頗難既事


不過算啦, 依一刻工作已經唔係我既第一位; 我已經好努力盡量工作時投入工作, 但亦都會好盡量準時放工, 因為返到屋企又要忙第二樣野, 所以要爭取時間


希望老細明白啦…  我同自己講, 過埋一月honeymoon 之後, 我會認真地投入工作架啦(wahaaa, 希望到時唔會被人抄左啦…)


 


         


         * 買左兩個新盆栽, 希望可以轉下運, 減少是是非非, 吸晒D衰氣....


 


沒有留言:

張貼留言