2008年11月25日 星期二

我同亨利的帖



自月頭過左大禮, 就不停係屋企做工廠女工咁入帖, 釘餅卡, 同印信封...

雖然忙, 但又好開心; 好開心咁打電話通知各界好友我終於嫁啦... 

好多謝有D細心既好朋友, 知道我開始忙, 寧願叫我寄帖俾佢地; 如果唔係日日要我出街食飯同派帖, 都唔知要派到幾時, hehehe...

P.S. 在此, 收到帖既朋友, 希望你地果日會早D到, 因為我地會準時八點半開席架啦!

通知左你但你又仲未收到帖既, 如你又唔介意, 麻煩盡快回覆我你個郵寄地址啦! 因為十二月頭我要 confirm 酒樓坐位啦, thank you very much and thanks for your understanding! 



      
 

      


       * 喜事要選紅色! 我同亨利都好鍾意依張傳統中帶些特別既帖...

       


       


       * 用黎封帖既貼紙... 有我同亨利果名架!!!

      


       * 加埋一張靚靚註冊既 Invitation card   



4 則留言:

  1. ♥麥太( Candy )♥2008年11月25日 凌晨3:45

    wa~好令令令啊~恭喜晒~
    [版主回覆11/26/2008 08:41:00]hehehe.... 係幾令架... wahahaa...
    多謝晒呀!!!
     

    回覆刪除
  2. 好靚啊........乜生乜太
    [版主回覆11/26/2008 08:37:00]呵呵呵, 多謝呀!!!!!

    回覆刪除
  3. 張帖幾特別,我第時都諗住整張 註冊既 Invitation card    , 有咩好介紹呀!
    [版主回覆11/26/2008 21:49:00]係呀... 影左D靚靚婚紗相, 梗係俾人欣賞下架啦...
    加上父母有D朋友可能都未見左我大個女既樣, 所以整張卡黎俾佢見下都好!!
    張卡後面又可以打埋註冊時間同地址, 都唔知幾好!
    其實我張卡都係搵個好朋友在 photoshop 整架, 跟住拿去 Print100 印, 就係咁簡單呢!  

    回覆刪除
  4. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2008年11月29日 上午8:13

    嘩...個貼紙好有心思好靚呀~
    [版主回覆12/01/2008 17:49:00]heheee..... 多謝多謝!!!

    回覆刪除