2008年11月23日 星期日

兄弟姊妹Gathering



上個月前己約定, 11月22日, 即係尋日, 亦都係我同亨利既婚禮踏入一個月倒數, 約晒全部兄弟姊妹請佢地食飯兼作最後 briefing...

因為大家本身又忙, 我同亨利仲忙, 所以寧願黎個早少少既 gathering, 方便之後各自跟進...

雖然兄弟姊妹各自少左兩人出席, 但我地都好開心同有一個好 fruitful 既 "meeting"! 在此, 再一次多謝各位兄弟姊妹, 當日將辛苦大家, 為我同亨利既婚禮全力以赴, 做到最好!! hahahaa.....

P.S.  多謝你地叫我同亨利要好好享受果日既每個 moment...   真係好期待呀!!!


        




2 則留言:

  1. 放心啦,果日你只需要做一樣嘢,就係笑
    其他嘢由我地粗心得啦

    回覆刪除