2008年11月5日 星期三

過大禮



尋日過左大禮, 好開心呀!!! 亦都多謝天公造美...

我訓到十點, 跟住就係屋企做工廠女工咁入帖同 print ...

依個重要日子, 媽咪都邀請左姨媽黎我地屋企; 不過, 去屋企之前去左飲茶先...

過大禮既吉時係下晝三點, 所以我地飲完下午茶就坐的士返屋企等亨利同佢阿哥黎啦...

兩條友仔抽左勁多野黎仲抽到傻左, 仲要加埋著埋西裝黎, 真係加晒分啦...

不過, 佢地黎既時候, 我就閃左入房, 因為唔可以同亨利見面住...

當佢地“交收”完畢, 媽咪就叫我係房出黎啦...

最後媽咪就回番一個超大發餅同一D唔叫乜既糕俾番男家...



        


        * 姨媽 & 媽咪



       


       


       * 發緊牙既椰子呀 (其中一對)!!!

       


       


        * 其中一罐飽魚... 另外一罐俾番男家做回禮!

       


        * 媽咪就係訂左依個大發糕送番俾男家啦...

       


       * 仲有依D回俾男家拜神用喎...



5 則留言:

  1. 乜唔係唔可以見面架咩..仲可以一齊影相既..?????
    [版主回覆11/06/2008 14:01:00]唔見係過大禮既過程中唔可以見面...
    咁之後完畢左就可以架啦...
     

    回覆刪除
  2. 我同你同一日結婚, 你就遲我一日過大禮, 其實好多人都問我點解咁早過大禮? 因為過大禮到結婚個日有成1個幾月, 通常都係結婚前3個星期先過大禮, 不過都好多d時間俾我派帖, 唔駛咁匆忙!
    反而過大禮個日我就返工等我男朋友過完大禮我就即刻係公司派帖啦!~
    大家都完成lei個大project, 下一個就係我哋結婚個日, 大家一齊努力啦!!
    [版主回覆11/08/2008 11:20:00]NO NO NO, 我都係十一月四日過大禮架... 可能個 blog post 既時候係凌晨, 所以你以為係五號...
    我果日就請左假, 因為好想"參與"埋, 因為一世人一次嘛!!!
    跟住我同亨利仲去埋律師樓簽名宣誓, 所以好開心又做多樣野啦...
    Yeah!! 我都開始努力派帖啦....
    一齊努力同保持聯絡啦...

    回覆刪除
  3. 未來新娘子.....好傳統啊......emm.....你應該似mami
    [版主回覆11/09/2008 19:56:00]呀肥, 好耐無見... hehee...
    其實我家係百無禁忌架... 不過一世人一次, 傳統一下都幾好呀!!!
    係呀! 個個人見都我同媽咪, 都話我同佢似樣架!!!

    回覆刪除
  4. 我31號過大禮啦! 近排好煩呀! 我想問d 西餅同糖餅需唔需要回架! 都唔知回幾多好? 仲有上頭蠟燭係咪係金都買架?
    [版主回覆01/18/2010 23:16:00]Great! 恭喜你先...
    我地只係回唐餅, 多少無所謂, 只要係雙數... (坦白講, 你地可以直接問男家, 睇下佢地有無親戚要; 如果有, 你咪預多少少; 否則好似我咁, 男家好多親戚在外地, 而唐餅又唔可以放得耐, 所以男家都只係要了不同款的幾個) 之後仲有我地女家回左一封大利是, 加大發糕, 同埋亨利買黎既野的一半回返俾男家就足夠啦...
    至於龍鳳燭, 因為亨利在金都訂左成套過大禮椰子籃, 又方便, 又唔洗煩! 你見相片第三張, 果樹椰子藍裡面包埋有龍鳳燭架啦, 仲有對聯, 喜果, 安床野等等....

    回覆刪除
  5. 多謝你呀!
    [版主回覆01/19/2010 17:05:00](Empty)

    回覆刪除