2008年11月9日 星期日

試妝 - Part II



唔開心左成個星期, 今日終於約左第二個化妝師到我家試妝

依個化妝師果然唔同D, 睇佢既化妝用具同化妝品都好 prof.!!!

坐底之後清楚講出我既化妝要求, 頭髮都無乜講點 set就開始試妝

今次就叫左一個姊妹同佢個朋友仔黎睇同俾下意見

好開心, 今次個效果真係好唔同; 好底又打得好, 個妝好出, 好靚, 好鍾意

試左兩個鐘就 confirm 一定要搵依個化妝師 (cancel 之前果個), 不過, 依個新既當然係貴D…  但一諗起果日會拱靚, 真係乜都值得呀!!!!!!!!!!!!

P.S. 今次真係好好彩咁短時間都搵到佢, 而佢仲要推左之前個 job 黎接我依單, 真係好多謝 TONY既介紹呀!!!



          




           


            


                            

          



13 則留言:

  1. 呢個好好多.........依家D新娘妝唔好太誇........亨利認為OK嗎~
    [版主回覆11/10/2008 12:05:00]佢都好開心... 佢話好靚呀!!!

    回覆刪除
  2. 嘩!好靚!我BF成日都話好期待我試妝個日,希望唔會令佢失望啦!
    [版主回覆11/10/2008 12:06:00]好好好開心.... 多謝你!
    hehe...希望你都搵到一個同你夾同化得你靚既化妝師啦...

    回覆刪除
  3. 終於訓得著啦~
    [版主回覆11/10/2008 12:06:00]係呀!!!
    尋日麻煩你啦...

    回覆刪除
  4. 喱啲錢唔慳得架..唔係後悔一世呀...
    [版主回覆11/10/2008 12:07:00]係... 無錯!!!
    俾個個人贊靚, 乜都值番晒!!!

    回覆刪除
  5. 希望啦!出年先試妝不過我對SUM WONG 都有信心!
    [版主回覆11/11/2008 17:29:00]到時記得Post D相黎睇呀!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 我驚嚇親你!
    [版主回覆11/12/2008 15:39:00]hehe.... 驚親我你就要轉化妝師啦...hahaaa

    回覆刪除
  7. haha...睇左你第一次個妝,我都覺呢個好好多~
    [版主回覆11/12/2008 15:39:00]hehee... 好開心呀!!!

    回覆刪除
  8. 我相信唔關化妝師事,絕對係個人問題!
    [版主回覆11/12/2008 19:08:00]你個傻瓜呀!!!! 你要對自己有信心先得架... 唔係搵個名化妝師幫你化, 你都會覺得唔靚架!!!!
    一有自信, 加埋化妝, "靚" 就會由心到靚出黎架啦!!!

    回覆刪除
  9. This is a lot better than last one! Look so pretty!
    [版主回覆11/13/2008 10:11:00]Thanks a lot!!!

    回覆刪除
  10. 見你咁抵錫! 試完妝後第一個通知你! 不過真係要等.......... 到時希望你唔會唔記得我啦!
    [版主回覆11/13/2008 10:13:00]梗係唔會唔記得啦...
    寫 blog 己成習慣, 第日嫁左又會仲另外一個新開始, 新故事... 只係你得閒黎探下我, 我就一定記得你啦!!!

    回覆刪除
  11. 一個字"靚"
    [版主回覆11/16/2008 13:06:00](Empty)

    回覆刪除
  12. 個妝好靚呀!
    [版主回覆12/10/2008 09:12:00]Thanks a lot!!!!

    回覆刪除