2009年2月28日 星期六

好多的第一次



話咁快又過完年, 聽日又到三月啦; 時間真係快到你驚

今年好開心, 因為第一次派利是!! 最開心就係有有心既好朋友黎同我拜年啦!!!

我細佬同佢女朋友係最早的一群黎同我&亨利拜年; 果日一齊睇完果日一齊睇完游龍戲鳳”, 就到我新居玩啦



        


        
 

     * 媽咪買俾我擺既吉仔同池姑仔 (我估係) hahaaa....

        


     * 裝滿日本買返黎既零食

       


     * 搞笑既細佬...

       


     * 亨利教緊第一次學結他既細佬...

       


     * 細佬送黎既厚禮... 對我都咁客氣, 真係俾佢"激死"!



好開心我舊公司既仔女都有黎, 雖然無黎齊晒, 但我地都玩得好開心

姊妹Mavis仲送左副好靚既麻雀俾我!!! 最搞笑就係我地又無麻雀枱玩, 最後竟然諗到用兩個環保袋舗實枱黎打, 因為可以防滑同唔會整花塊玻璃…  但跟住又因為D袋邊阻住, 所以走左落樓下文具鋪, 買張雀紙頂住就算, wahahaa…  (原來爛賭起上黎真係乜都得架!!!)



        


       


       


      


      


    * 好好味呀! Thank you Mavis (from 健康工房)



另外, 多謝我既PAMS成員黎探我, 雖然Polly身在日本, 但唔緊要, 我地都好掛住你同等你三月尾既凱旋回歸架!

多謝你地送左個Kenwood電磁爐俾我呀, 真係好靚, 我好鍾意呀!!!

亦都好多謝Sally送左套Crabtree俾我作為結婚禮物; 好香, 支淋浴液同香水好正呀!!!

* 恭喜Sally你有左四個月, 希望你個BB快D出世, 活潑可愛, 聽教聽話, 快高長大...



       


       


       


        


     * 死黨Doris生日, 我送左本佢最鍾意既兔仔簿俾佢呀!



仲有呀, 我第一次浸咸金吉, 好好玩呀!

因為公司有擺吉, 同事都好好, 留左一D俾我浸

洗乾淨, 排好晒, 然後再風乾兩日; 買定粗鹽, 就可以入樽啦



       




      


     


    * 等幾年後我再話俾大家聽佢浸成點啦, HAHAAAA....

 



 

2 則留言:

  1. 嘩 ~ 好熱鬧呀 , 不過我覺得 , 收利是好過派利是 .
    Bye Bye !
    [版主回覆03/03/2009 10:20:00]hohohoho, 雖然我都好同意... 不過原來我今年都收左唔少利是喎... 因為有D長輩會照派俾我; 加上公司既客又會派俾我地, 所以一樣拱開心!!!

    回覆刪除
  2. 想不到你會浸咸柑桔,下次喉嚨痛我會call你!
    [版主回覆03/04/2009 09:42:00]hahaa... 我都係第一次浸 (試下玩下咁囉)...
     

    回覆刪除