2009年2月4日 星期三

北海道 Honeymoon - Day 5 (Happy ending)



一早起身要同 Kiroro Resort say goodbye 啦...  我同亨利一定會再黎架...

跟住我地就去 JR 札幌車站 shopping 同自己搵野食...

本來我地想食迴轉壽司, 但最後我地都係去左拉麵共和國食正正既味噌湯底拉麵!!!
      




       


       


       


       
 

       


       


       


       


       


       


       


       


        * 亨利好叻夾到公仔呀!

       


       


        * 不過佢夾唔到個Hello Kitty pillow俾我... hehee...



Remarks:

依個trip, 我地用左 8.45 既 rate 對日本 yen, 真係貴得可憐...  所以我地都唔係買左好多野...  主力都係野食...  (各位好友, 如果你地黎同我拜年, 就可以品嚐一下依D美食啦... 呵呵呵!!!)

總括黎講, 北海道有雪既冬天真係好正... 作為渡蜜月既地方真係無錯喔!



       


       


       


       






3 則留言:

  1. wow ! "拉麵公和國" 係我去 "北海道" 既重點行程 .   聽講跟團D領隊會推銷手信喎 , 今次有冇 ? 同埋 "神戶牛柳 & 鮑魚" (自費) 係咪架 ? 
    P.S. : 乜野係 "馬油" ?
    Bye Bye !
    [版主回覆02/05/2009 10:26:00]Yeah! 拉麵共和國正呀!! 我地選果間都好好食, 亨利好開心!
    係呀, 我地個領隊都有sale團友買野, 係咁俾我地試食, 我地都有少少地買左D囉...
    無錯, 神戶牛, 鮑魚, 海膽等都係自費!
    馬油係採用日本熊本縣高級的國產馬的脂肪做成既深層護膚膏 , 佢有豐富既不飽和脂肪酸 , 對乾燥既皮膚好好 , 超潤但又唔油 !  我買左一盒試 , 百幾蚊港紙 , 平平地試下囉 …   果然好好 , 潤過 Jurlique 呀 !
     

    回覆刪除
  2. Happy New Year! 你們的 honeymoon好sweet呢
    知唔知我係邊個呢? 我係澳門的"恩表妹"呀! 收到你的e-mail及相片了, thanks! 希望你不介意我add左你做blog友啦.... keep in touch!
    [版主回覆02/05/2009 10:28:00]HELLO 恩表妹!! 祝你身體健康, 青春常註喔!
    Thanks for visiting my BLOG!
    梗係唔介意add左我啦! 等我又add番你先... heheee....

    回覆刪除
  3. 我又係去咗拉麵共和國食呀! 仲係同你一樣去咗長次郎長食, 真係咁Q..我都買咗好多SHISEDO潤唇膏做手信呀!!
    [版主回覆02/07/2009 00:00:00]OHHH 我地好多野都好相似呀!!!!!!

    回覆刪除