2009年12月27日 星期日

慶祝結婚一周年 @ Chit Chat Oyster & Grill



2009年12月22日 (星期二) 冬至

依日好開心, 難得可以請平日假去慶祝, 真好!

我同亨利訓到十一點起身, 跟住整左兩個 burger brunch…

食飽飽就扮靚靚去左我第一次去既 <香港海防博物館>…  真係估唔到依樹環境咁靚架!

到夜晚, 我地去左鯉景灣食左一餐難忘既晚餐, 正呀!



Part I: 整個正既 brunch 俾亨利食先...



      


      


      


     
 

  * 好好味呀!!  下次等我自制牛肉餅做 burger 俾亨利食先...



Part II: 去 <香港海防博物館> @ 筲箕灣



       


      


      


     


    


    


    


    

Part III: Chit Chat Oyster & Grill @ Lei King Wan



我同亨利都係第一次黎依間食飯... 

感覺幾舒服, 加上食物一流, 服務又周到, 真令人難忘... 



      


  *   Appetizer 揀左白汁青口... 個汁 perfect, 簡直想成碗飲晒佢呀!!!



      


  *  跟住當然係唔少得我最愛既鵝肝啦!



     


  *  依件係我既! Woo, 好大件呀!!!



     
  * 亨利與鵝肝



     


  *  亨利揀既龍蝦湯...  勁濃, 我覺得鹹左D, 唔係好岩我...



     


   *  我既黑松露菌忌簾湯, 味道岩岩好, 好味呀!!! 如果大碗D就好啦...



     


 *  Main Course 係 9oz 既安格斯牛柳, 都幾好味喎...



     


  *  再黎一個露荀意大利飯... 開始 full full 地... haha...



     


  *  最後當然唔少得要黎個甜品拼盤啦... 嘩! 好滿足喔!



第一年既結婚周年慶祝, 原來簡簡單單舒舒服服咁享受一日, 就可以好開心, 好難忘架啦!  Thank you 亨利!





12 則留言:

  1. 果然係好節目 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆12/30/2009 10:35:00](Empty)

    回覆刪除
  2. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2009年12月27日 清晨7:29

    好美味的一餐呀
    [版主回覆12/30/2009 10:36:00]真係唔錯! 有機會你都去試下呀!!

    回覆刪除
  3. 你好呀,我是路過的,祝你一週年快樂呀
    [版主回覆12/30/2009 10:36:00]你好呀! 多謝晒你!!

    回覆刪除
  4. 海防博物館環境好似幾靚喎,不過我未去過,只去過1881
    間餐廳真係幾正。
    祝你同亨利年年都咁sweet!
    [版主回覆12/30/2009 10:39:00]係呀! 果樹環境真係唔錯... 十蚊入場 hea 下飲杯野都幾好!
    我都聽講過 1881 某間餐廳幾好... 搵日我會去試下呢~!
    Thank you Natalli!!

    回覆刪除
  5. 個鵝肝煎得好脆口咁喎 , 個湯都正咁喎 ,, 依餐貴唔貴先 ?
    [版主回覆12/30/2009 10:42:00]個鵝肝真係好正... 依家仲好掛住呀!
    依餐盛惠 HK$634...  以咁既水準, 環境加服務, 我諗唔算貴呢~!

    回覆刪除
  6. 塊鵝肝超正!Happy anniversary!
    [版主回覆12/30/2009 10:42:00]無錯!!! 勁正!
    Thanks a lot!!

    回覆刪除

  7. 咁都幾抵呀
    [版主回覆01/03/2010 19:21:00]Thank you very much 亞咪!!! 我都祝你新年快樂喔!

    回覆刪除
  8. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2009年12月30日 清晨6:25

    (Empty)
    [版主回覆01/03/2010 19:22:00]多謝 Dada! Happy New Year to you too!

    回覆刪除
  9. (Empty)
    [版主回覆01/03/2010 19:22:00]Thank you very much!!! Happy New Year to you too! Yeah!

    回覆刪除
  10. 12/22-你去香港 海防博物館 我一家那天都去博物館 唔見你,你幾點去呀
    [版主回覆01/03/2010 19:23:00]係呀!! 咁岩?? 我同亨利下晝三點幾四點到架!! 你地肯定好早去參觀呢??!!

    回覆刪除
  11. (Empty)
    [版主回覆01/03/2010 19:24:00]Yeah! Thanks a lot Elmo! Happy New Year to you too!

    回覆刪除
  12. HI, 想請你幫幫手呀...麻煩哂. 真的很需要你既幫忙呀.
    你好! 本人是城市大學的學生,現在進行一份碩士論文的學術性問卷,目的是希望了解社會資本與婚姻之間的關係。問卷中你所回答的內容,僅供學術研究使用,一律採匿名方式處理,你的個人資料絕對保密。請仔細填答每一個問題,不要漏答,謝謝!
    http://qtrial.qualtrics.com/SE?SID=SV_8i6x7oD7dHLngMY&SVID=Prod
    p.s. 雖然問卷有d 長...但千萬唔好漏答. 因為會去唔到下一頁的...最後一題係問住戶總收入的...之後click>>> 等一陣就ok 喇.....最好就send 俾你地其他結左婚既朋友仔啦. . 謝謝..唔該哂....唔該哂

    回覆刪除