2009年12月19日 星期六

心太軟 @ 7-11

 


有新發現呀!!!


亨利話俾我知7仔有心太軟, 個海報仲寫到好吸引咁: <比利時朱古力> <季節限定> <只需十秒><每盒 $9.9>…


不過好可惜, 佢問左兩日7仔都話賣晒哎呀, 真係激死人呀!


幸好我地岩岩返娘家做節, 係附近走遍左 3 7, 最後俾我地發現其中一間仲有一盒淨…  哈哈, 我地梗係唔會放過, 即刻買盒返屋企試下啦


雖然個蛋糕細細, 但只要放在微波爐用中大火叮廿秒左右就食得, 真係超方便! 最重要係同一般甜品舖食的味道差唔多, 加上只係 $9.9, 真係抵到爛!!!


希望個龍堡 心太軟唔好只係做 <季節限定>, keep 住成日都有, 仲要到到都有得賣就正啦!!!


 


 


          


 


         


    *   個盒細過一隻手掌 size...


 


         


    *  拆盒唔要蓋, 跟住就可以入微波爐叮啦...


 


         


    *  用刀一界開, woo... 朱古力唔太甜, 正!  總之以咁既價錢, 食得又方便, 真係好正!


 


 


沒有留言:

張貼留言