2009年12月6日 星期日

清真牛肉館 @ 九龍城

 


近排亨利工作超忙, 加上我細佬下星期就大日子啦, 所以大家就忙上加忙


尋日好開心亨利唔洗返工 (有時佢星期六日都要返架), 我地特登去左九龍城行下同食野


之前已經聽過有間牛肉飽好正, 依次終於可以一試啦


清真牛肉館有總店同另一間分店, 我同亨利就去左分店食, 因為大間D…


我地叫左三絲拉皮, XO醬羊片伴麵, 牛肉飽兩個, 同埋清真小籠飽  超飽但好滿足, 因為真係好好味!


相信我同亨利一定會再去, 因為真係一試難忘!!!


 


 


      


  *  有埋樓上既位, 不過都爆晒棚, 勁呀!


 


      


      


      


   *  我好鍾意食既三絲拉皮... 


 


      


   *  依個XO醬羊片伴麵, 真係好有驚喜! 少少辣, 羊片又多又好味...


 


      


   *  終於明白點解依個牛肉飽咁多名... 外趣內香, 熱辣食, 真係好味~!


 


      


 


      


      


   *   估唔到佢既小籠飽都唔差架, 勁多汁, 正!


 


      


      


 


 


沒有留言:

張貼留言