2009年12月9日 星期三

甜之迷 @ 九龍城廣場

 


果日食完清真牛肉館之後, 我同亨利無意間經過九龍寨城公園; 個公園仲幾靚架, 亨利即刻試新機


影完相之後, 我同亨利就去左九龍城廣場裡面間 <甜之迷 > 食甜品


前排上網見到一個blogger 勁讚, 可能抱有希望既情況下專誠去試, 點知 --- 失望而回!


我地叫左個三色既甜品, 款式可以任選的…  最後我地揀左同佢地個 menu 一樣的款式, 同埋揀左我既至愛 <心太軟>.


當甜品送黎既時候, 我個心第一句就係 ! 洗唔洗咁細件呀???


第一, D甜品有幾貴呀?! 整到咁細件你估你係酒店咩, 況且最失望既係所選既都唔見得好食! 坦白講, 我自己仲整得好食過佢呀!


唯一好既, 就係地方算係靚靚地既裝修, 乾乾淨淨咁! 假日仲有大把位添...


朋友們, 如果對野食唔講究, 又或者想搵個地方休息下同三五知已坐一個下晝, 依樹可能係一個好既選擇既!


 


Photos @ 九龍寨城公園


      


      


      


     


     


     


     


     


     


     


 


Dessert time @ 甜之迷


      


      

 * 假日都大把位...


      

 * 先黎杯暖水...


      

 * 所謂既三式甜品啦...


      

 * 一啖可以食晒


      

  * 勁淡既咖啡凍


     


     


  *  簡直係 Q 版 <心太軟>...


     


 


 


沒有留言:

張貼留言