2010年8月29日 星期日

"簡單" 就是美

 


第一次接觸 SIMPLE  --- 一個來自英國既護膚產品品牌.  天然” “溫和見稱.


愛靚既我上星期二收到 SIMPLE 既試用裝後, 急不及待就開始試用啦!


今次試用既 SIMPLE 產品包括:


(1)   滋潤潔面啫喱 50ml


(2)  爽膚 50ml


(3)  保濕潤膚露 50ml


 


     


     *  用左我最愛既綠色同白色包裝簡單唔做作!


 


        


滋潤潔面啫喱


 


         


    *  有維他命原B5, 無香料無顏素成份!!!


 


         


     *   潔面啫喱質地超水潤...  無色無味但好滑~~~


 


         


    *  洗面時唔少得要按摩一下...  潔面啫喱跟住會變成白色小泡泡...


 


落完妝, 倒下五蚊size份量既滋潤潔面啫喱”, 然後全面塗開!


質地超水潤, 不似某些落妝油 / gel 的那種厚身, 又不太希, 感覺很好很舒服喔~


跟住打圈按摩, “滋潤潔面啫喱會變成白色小泡泡, 可以深層清潔我既靚靚面~


潔面啫喱含維他命原B5 & 無皂配方, 用完後覺得好清爽, 唔油唔乾, 好柔潤, 又無繃緊既感覺, 好乾淨同舒服!


 


 


爽膚水


 


       


 


我將爽膚水倒在化妝綿既方法來抹於全面~


喜歡佢既爽膚水 100% 無酒精, 無色無香料成份, 所以我好放心用, 仲可以抹埋眼部位置, 同埋D暗瘡紅印咁 (曾經試過用有酒精成份的爽膚水, 面部出現敏感, 好唔舒服, 又有刺痛, 用完又乾又有繃緊, 以後都唔敢再用啦...)


爽膚水性質溫和, 含金鏤梅&甘菊精華既天然植物精華!  唔怪得用完之後有舒緩補濕既感覺, 毛孔細緻左, 塊面緊緻左...


 


 


保濕潤膚露


 


       


   *  依個份量足夠塗滿全面啦...  唔厚身既 cream, 唔黏膩, 好快吸收同滋潤!


 


唔一定BB仔用既潤膚露先有維他命, SIMPLE 既保濕潤膚露都有維他命原B5 & 維他命E!


喜歡佢既潤膚露全無香味!  質地好輕好薄, 塗完又唔會覺得黏膩, 皮膚好快吸收, 感覺滋潤幼滑!


加上我屬混合式皮膚, T字位油, 塊面又乾, 依隻不膩夠潤的保濕潤膚露真係好岩我~


 




 


                    


 


試用左成個星期, 面部毛孔明顯比前細左, 皮膚乾淨左, 面頰無左皮仔, T字位無以前咁油, D暗粒同粉刺都少左, 正呀!


今次真係好多謝 theZtyle.com X SIMPLE 邀請試用, 令我認識到:


要靚, 原來真係可以好簡單!


 


 


 


1 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年8月30日 凌晨3:49

    個 jelly 係唔起泡架? 因為見妳用好似冇咩泡
    [版主回覆08/31/2010 10:12:00]有架... 只係我之後掛住影相, 個D泡又開始縮番細, 所以唔係好覺囉~

    回覆刪除