2010年8月22日 星期日

沙巴估你唔到之旅 – Day 4 @ Novotel 1Borneo Hotel



Check out Gayana Eco Resort 之後, 我地約左 <完美假期> Jesselton Point 碼頭等, 跟住車我地去做 massage…

依個 KAMA’A massage, 係我地幫 <完美假期> 訂酒店 package 時送埋既...  每人一個鐘頭香薰油按摩, 真係爽到暈~!  不過亨利話麻麻地喎, 因為幫佢按個位 "肥" 小姐間中散出 "狐狸" 味喎!!!  哎呀! 真係辛苦左亨利啦...  hahahaa…
       


   *  KAMA's 係在其中一間小酒店內既 massage 店





按完之後, 我同亨利好好彩係 Warisan Square 對出巴士站, 坐到去 1Borneo 商場既20 free shuttle bus!  令我地可以慳左 RM 25 的士錢...

估唔到依間 Novotel 真係離市區幾遠下 (至少成 15 分鐘車程)!  唔怪之得 <完美假期> 晨早講明唔會車我地去 Novotel check in !



      


   *  準備 check in 啦...  GO! GO! GO! 





好開心 check in 時問左一句可唔可以免費 upgrade 間房, 點知就真係如願以嚐!!!  依晚就住左一間好大既套房啦...

      


      


      


   * 好似示範單位呀, hehehe...



   

Gayana check out, 按完摩, check in Novotel, 到左下晝 4 點幾我同亨利都無食lunch, 好彩隔離有個KK市最大既商場 1Borneo 可以搵食, 最後我地揀左一個叫“Home’s” 既地道餐廳食野...

      


      




      


  *  我又係食蝦 Laksa 呀! 幾濃味, 唔差喔! 亨利就食海鮮米粉, 仲有好多魚肉架!





本來以為唔會悶既地方, 點知真係估唔到係完全唔岩行, 唔岩買...  好彩仲有唯一一個可以 hea 下既勁大超市 “Giant “ 可以買下手信...

酒店隔離, 除左個大型商場外, 仲有 1 cheap D Grand Borneo Hotel, 一間 "Orange” 便利店, 一間 Tune 賓館仔等, 跟住已經可以話係無野行無野睇啦...

      


  *  夜晚開晒燈既 Novotel 門口



     


  *  Novotel 酒店門口對出環境



      


      


     


  * 24小時既 "Orange" 便利店





到夜晚, 我同亨利試左一間幾好味既美國 burger ...

雖然依區頗悶, 好彩仲有間靚靚房 hea ...  個房既電視仲狂播TVB既舊劇集同埋東張西望添~



        


        


  我揀左 mushroom burger, 好香仲好熱亨利就要左煙三文魚飽, 好清都幾好味!







4 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆08/24/2010 21:47:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 咁好既,一問就有得UPGRADE? 暑假喎。 係咪用左美色?
     
    [版主回覆08/26/2010 09:31:00]真係好好運~~! 可能我地晏check in, 又見我主動問, 雖然佢都問我係咪入住過, 睇下我係咪熟客...
    hahahaa... 美色??? No Way la... 不過serve我地果位真係男仕! hehehee....
     

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年8月30日 凌晨3:57

    嘩...亨利個香燻 msg 真係難為佢囉,不過人家都唔想既,始終都要搵食嘛。
    [版主回覆08/31/2010 10:18:00]咪係... 怪唔之得佢話唔舒服啦... 佢隻 "香薰" 真係好特別, hahahaa...

    回覆刪除
  4. 間suite好正噃~
    [版主回覆09/12/2010 19:39:00]間房又真係幾正既... 不過酒店離市區遠左D囉~~~

    回覆刪除