2010年8月15日 星期日

沙巴估你唔到之旅 – Day 3 (Gayana Eco Resort) Part I



依日我同亨利會入住 Gayana Eco Resort!  真係好期待呀!

雖然依日既天氣又係陰天同落雨, 但都無損我地既心情!

<完美假期> 約左我同亨利早上11:45係 Imperial 酒店 lobby 等車接送去碼頭...

     


  *  同車仲有一家台灣人一齊去 Gayana Eco Resort




     


 *  Gayana 對客人真係貴賓咁...  一到碼頭有 VIP 房坐底同做埋 check in



     


  *  Gayana 有私家客船...  大架D同安全D!



     


  *  依日亨利好番好多啦...



     


  *  Gayana 既 reception



     


 *  一上左島就有 staff 介紹整個島的設施等... 





     


  *  我地入住 Rimba Villa (Jumble View)...  房間同 Ocean View 既房一樣大, 只係佢地有一條獨立樓梯直接游水 (但要貴多千幾蚊港紙一晚喔!)



     


  *  我地間房好大好靚好舒服, 今次真係可以好好咁 relax 下... 



     





攞左房後, 正式開始我同亨利喪 hea Gayana 之旅啦...

雖然天氣麻麻, 但趁無雨, 我同亨利都去左游 Infinity Pool 同埋玩左一陣浮潛! 

水底雖然唔係好清, 但幸好浮潛時仲見到少少珊瑚同埋好多魚, 超開心呀! 



          

     




     


  *  Infinity Pool 旁係島上唯一間西餐廳 (仲有一間中餐廳在另一邊)



     


  *  游 infinity pool 感覺真係好正, 好 relax 呀~!



      


  *  病後初癒既亨利急不及待都游埋一份...



     


  *  Gayana 免費提供所有浮潛用具...  如果唔玩浮潛, 你仲可以玩獨木舟添





游完水玩完浮潛, 我同亨利去左 happy hour!  Gayana 好窩心, 為整個入住島上既客人, 於黃昏 6至7點去 bar 到可以任飲 cocktail 或者果汁, 真係好鬼正呀!



       


       


   *  Hea 到咁既環境黎 enjoy happy hour, 簡直無話可說呀! hehee....

       

       


       






Happy hour 後, 我同亨利又係時候去食晚餐啦...

Gayana 島上只有一間中餐廳同一間西餐廳, 由於前一日食左海鮮, 所以依晚會同亨利食西餐...





       


  *   中餐廳有好多海鮮...  不過價錢就貴過市區好多好多...



       


   *  中餐廳既環境都好正呀~





       


   *  我地決定食西餐.... 揀左坐係 infinity pool 旁既枱



       




       




      


   *  我地 order 左牛尾湯, 羊芝士奄列, 牛肉飯,  煮魚塊...  味道一般, 只食環境同 service 呢!  是日埋單 HK$420, 都幾貴喔!





       


  *  Gayana 仲有免費提供多套VCD俾客人欣賞...  最後我同亨利揀左依兩套食飽飽係房睇喔~!








5 則留言:

  1. 呢間resort正好多噃...
    [版主回覆08/18/2010 10:17:00]hoho, 梗係啦... 成港紙二千幾蚊一晚喔! 我同亨利都被當貴賓招呼呀~!

    回覆刪除
  2. 你地真係好嘆呀!~~ 超RELAX
    [版主回覆08/18/2010 10:18:00]係呀! 依間 resort 真係好正, 勁 hea & relax....

    回覆刪除
  3. 又真係好貴啊!不過好C服又開心就抵番晒!
    [版主回覆08/23/2010 13:57:00]講得無錯!!! @香港根本享受唔到依種環境...

    回覆刪除
  4. 這裏好靚呀 ,好似馬爾代夫咁。雖然貴,都係一晚0者,間中都要豪下。
    [版主回覆08/26/2010 09:29:00]係呀~ 真係好靚, 好relax, 好值得去... 超難忘同開心喔!

    回覆刪除
  5. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年8月30日 凌晨3:54

    去旅行落下真係幾掃興,哩間 resort 好正呀! 我想問房有冇冷氣架?
    [版主回覆08/31/2010 10:22:00]梗係有啦... 仲要有兩張房卡架! 一張係俾你長期插住開冷氣, 可以一入房就嘆, 正呀!

    回覆刪除