2010年8月9日 星期一

沙巴估你唔到之旅 – Day 2 (@ Secret Recipe)



依個 trip, 我同亨利搵左當地 agent <完美假期> 訂酒店, 雖然唔係話好平, 但包埋機場酒店同出夢幻島等接送, 都算方便... 

頭兩晚我同亨利都住市區 <Imperial International Hotel>, 雖然話係四星, 感覺唔似囉; 不過房間被舖都好乾淨, 而酒店地點仲勁方便呀!

      


  *  我地住兩晚既房, 都算好大喔!



      


  *  房望出去既景都唔差呀!  對面仲係 Le Meridien Hotel...



      


  *  我地住既酒店外型啦... 雖然有D老土, 但地點真係一流...





訓醒食完酒店早餐, 我同亨利第一時間去唱錢! 最估唔到既係到步既 exchange rate 竟然仲少過係香港百年唱, 真係激死人!!!!! 網上好多去過既人, 甚至完美假期既 staff, 都建議我地到步後先對換, 點知, 今次真係蝕晒呀!!!!! (因為仲要唱$travel agent 尾數呀) 最後以 HK$2.5 = RM 1 (only) 唉~~~!

算啦, 行左一陣, 我同亨利去左 Secret Recipe lunch, 跟住就出島玩...



       


   *  酒店旁既商場 - Warisan Square



      


  *  Secret Recipe 有兩層, 我地揀左上層仲要坐露台位



       


  *  用腳架仔自拍左一張...  你睇, 天氣真係好好架!



      


      


      


  *   我杯朱古力



     


 *  我既蝦 Laksa, 唔太 spicy, 岩我!



      


  *  亨利既選擇~ 一般罷...



       


  *  酒店附近既環境 (即 Waterfront 對面)



       


  *  <不夜天海鮮樓>, 其中一間為出名既食海鮮既地方, 但亦出名價錢貴...







7 則留言:

  1. 其他國家我就唔知, 以yen為例就一定係香港唱平過係日本囉, rmb我覺得你香港唱都ok rate, 以前去上海出差都成日唱, 不過要3千hkd先可以免手續費....
    我見我個friend去完沙巴都好似好開心, 好陽光海灘, 我呢個百痴仲一開始仲以為沙巴係外國, 無諗過你中國呀...你唔講...我都唔知, 好彩, 唔係就瘀晒
    [版主回覆08/11/2010 14:03:00]唉... 總之今次就唔好彩啦... 以為執到寶, 點知黑到咁...
    沙巴係@馬來西亞呀! 即係東南亞的其中一個國家~~~ hahahaa....

    回覆刪除
  2. 我都試過類似的經驗,我個fd做空姐,以為搵佢唱台幣個rate會好d,點知仲貴過機場唱(機場已經算貴)。
    近waterfront都應該好方便出島喎!
    [版主回覆08/11/2010 14:06:00]吓, 你個空姐friend又無理由唔清楚去台灣機場唱先係最好架???  Anyways, 下次都唔好咁傻啦... hehee...
    雖然由 Waterfront 行去 Jesselton Point 都唔係好耐, 但我地當然都係坐的士去碼頭出島啦... (下篇會講架!)

    回覆刪除
  3. 好正呀!好想去沙巴, 不過成日都因為價錢貴, 唔捨得去!好想知你地全trip用左幾錢!
    [版主回覆08/12/2010 09:20:00]hahaa... 今次去沙巴機票+酒店+洗費兩個人共用左 HK$9,743元! hahaha....
    基本上因為坐左AirAsia, 同埋無野買 at all, 主要既費用都係在住方面, 所以...
     

    回覆刪除
  4. 因為佢同我講佢公司個戶口唱錢平過出面,我無問清楚佢個rate係幾多定唔知佢睇唔到,咁我就信佢,可能某d貨幣抵d。自此之後都係上網睇算。
    [版主回覆08/13/2010 16:46:00]又係既... 可能其他貨幣係抵D...
    我自己就好少同人唱... 成日會上網check價知多D先... 如果香港唱, 會去百年唱少少.... 跟住會去當地先至唱囉....

    回覆刪除
  5. 間四星酒店又真係幾吾似四星架喎...
    [版主回覆08/18/2010 10:13:00]hahahaa.... 以佢既外型又真係唔似囉.... 不過內裡都ok既...

    回覆刪除
  6. 你好!
    我是路過的!請問你覺得完美假期服務ok ma?
    另外,你須要先落訂金嗎?

    [版主回覆11/10/2010 08:45:00]完美假期 ok 啦... 起碼sent左email都算好快回覆! 至於接送都做得幾好, 司機好nice!
    要先由香港俾30%按金架... 佢地有HSBC account, 跟住scan個receipt俾佢地囉~

    回覆刪除
  7. 你好, 請問可否send 完美假期的資料給我? thanks!
    [版主回覆01/04/2011 21:06:00]Hihi... 你可以搵 Kevin
    kevin@perfectholidaysborneo.com
    ENJOY!!!

    回覆刪除