2010年8月11日 星期三

沙巴估你唔到之旅 – Day 2 (@ Sapi Island)



食飽 Secret Recipe 就去遊下島啦...  雖然知道島上有自助餐食, 但亦聽聞唔值得食, 所以都係食飽飽先至去! 去之前當然去 supermarket (@ Centre Point 地下) 買定麵飽餵魚啦...

我地先去 Jesselton Point 碼頭 counter 11 買飛, confirm 左遊 Sapi Island & Manukan Island (only RM27.5@) , 可惜最後又有野估你唔到..............................



        



        


   *   出島時勁好天呀!!!!!!!!!!!!! 



       


   *   碼頭都幾靚



       


  *  有不同既 counters 賣出島既船飛



       


   *   就係坐依D細細快艇仔出島啦...  一架最多坐10-12人左右...



       


   *  真係好快呀! 個船家知我地第一次黎, 仲癩到無端端行開叫我地去揸船, 然後同我地影相呀!!!!!! (其實影緊既時候, 我個心真係好驚架!)



       


   *  D 水真係好清呀!!! 不過個島勁細, 第一個感覺就好似去左西貢三星灣咁~



       


       


    *  天氣真係好善變...  有好大舊黑雲黎緊呀...



       


    *  發緊燒既亨利又要抖抖 



       


   *  Sapi 島出名有蜥蝪...  我地都見有兩大隻!



       


       


   *  食肉既大蜥蝪, 好彩對人類無攻擊性...   



       


       


   *  Hea 左兩個鐘, 又係時候離開 Sapi 島啦 (跟住去 Manukan 島...)



      


  *  @ Sapi 碼頭等船去第二個島...



出發時藍天白雲, 心情真係好興奮亨利因為未退晒燒, 所以我同佢都無游水,大家 hea 下同睇大蜥蝪…  Hea 左兩個鐘, suppose 跟住要去 Manukan, 但船家話天氣差, 將會落雨, 所以叫我地考慮清楚去唔去...

個天色真係轉得好快, 個心都有少少驚, 唯有信佢講, 唔去 Manukan, 返番去碼頭吧! 船家仲叫我地試下去 counter 要求 refund…



      


  *   上左船, 見到個天同D雲變成咁, 個心開始驚啦...



      




回程途中有八個西人同船, 大家都好緊張, 因為天色轉得好快, 仲開始落勁大雨 又大浪! 可憐既我地只係著住背心吊帶, 大毛巾都無; 我個心果陣時真係超驚!!! 如果大浪一反船, 一定死梗架! 個陣時仲落緊好似香港黑雨咁大雨, D雨打入我地塊面勁痛, 眼都掙唔大, 我同亨利都震晒, 我仲不停叫亨利頂住呀, 因為佢仲係病病地...

本來只係坐15分鐘船回碼頭, 個船家仲要去埋 Manukan Island, Mamutik Island Shangri-la 頭接埋其他人, 果一刻真係深深感受到要死裡求存既辛苦同氣力, 原來真係可以好大架!

最後感謝上天俾我同亨利平安上番碼頭, 全船人都全身濕透, 跟住跑入買飛 counter 休息...   而我就去解釋一回又可以 refund RM20, 不過都彌補唔到我地既心情同病上加病既亨利...

震住等左 5 分鐘的士, 即刻返 Imperial 酒店沖番個熱水涼同休息...

真係從來無諗過藍天白雲既早上, 到下晝可以突然變成橫風橫雨!!!??? 而且沙巴既天氣, 更加原來唔係想像中既熱!!! 今次我同亨利去依個 trip 既準備, 相信係最失敗既一次! 估唔到沙巴係可以咁! 嗚嗚嗚~~~!







3 則留言:

  1. 吖吔,好慘,個天變得咁快! 再加上病,一定好辛苦,下次記得要帶外套。
    我之前去沙巴都有落大雨,搞到公認為最清既海灘都好dirty。可能7-8月天氣都好反常,同香港差不多。
    [版主回覆08/13/2010 16:50:00]係呀! 咁大個女第一次驚到飛起呀!!! 大風大雨條命竟然交左比個船家度, 真係...................................
    係呀! 去邊度都要帶定件外套呀! 仲要唔好太簿果D....
    一落雨D水一定好濁... Anyways, 地球先生真係病左啦.... 我地真係要好好珍惜一切喔!

    回覆刪除
  2. 個天空本來都好靚噃... 真係天有不惻之風雲...
    [版主回覆08/18/2010 10:14:00]簡直可以用 恐怖 黎形容呀~~~!

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年8月30日 凌晨3:51

    比我見到蜥蝪,我一定好驚咁快走。
    [版主回覆08/31/2010 10:24:00]hahaa... 初初我都有少少怕架, 後來見佢地都好"友善", 我先唔驚咋!!

    回覆刪除