2010年8月14日 星期六

沙巴估你唔到之旅 – Day 2 (@ 珍珠海鮮酒家)



經歷過刺激到差D死既回程船之後, 係酒店定經左兩個鐘, 大雨又停左, 我同亨利又係時候去食晚飯啦...

唔夠暖既亨利去買左兩件靚 tee (total RM 55)...  跟住我地由酒店行去食海鮮都係 5-10 分鐘, 好近...
       





上網睇左幾個月資料, 依日終於黎到食我鍾意既海鮮啦...

我同亨利揀左 <珍珠海鮮酒家>, 老細好好人, 清楚講價錢, 又可以用咩煮法等...  最後我地叫左 <奶油老虎蝦三大隻>, <清蒸星斑一條>, <薑蔥炒蟹兩大隻> & <蝦醬薯仔菜>!



      


     


  *  地方好大呀!!! 仲有好幾間海鮮舖任君選擇



     




      


   *  明碼實價! 仲寫明唔收加一 & 稅, 我鍾意!



      


  *  相中右下角果D大大隻就係老虎蝦啦...  RM12一隻, 價錢係包埋煮架啦!



      


   *  捉緊我地食果條星斑呀!!!



      


  *  超生猛既大蟹, RM 6.8 一斤



       




      


  *  真係超好味既奶油老虎蝦, 一D都唔膩, 香港真係食唔到!!!



      


  *  隻虎蝦 size 拍得住大半隻大鐵匙, 掂呀!



      


  *   新鮮魚真係唔同食法...  依條星斑好滑呀!



      


  *  沙巴出名既 <蝦醬薯仔菜>!  好爽口, 勁香, 好好味呀!



      


  * 勁大隻既蟹...  不過可惜薑蔥唔夠香, 有D失色...



      


  *  不過我都差唔多一個人食晒兩大隻, 因為亨利唔係咁好蟹, hahaha....



      


  *  埋單真係估你唔到, 全部只係港紙 HK$268 咋! 香港真係食唔到咁平同好食囉!





食飽之後我地行左去 Philippine Market 行下, 睇下地道人既街市生活...

跟住去埋隔離既 Waterfront 睇下, 有好幾間浪漫既西餐廳, 意大利餐廳同埋 bars , 都幾好 feel ...

沙巴無乜夜市行或夜生活, 我同亨利都可以早D休息預備下一日既 <夢幻島之旅> !



      


   *   乾貨市場都好整齊同乾淨喔! 



       


   *  都有好多生果呀!  不過我地無試到... 



       


   *  晚上既 Waterfront 既多間餐廳 & bars



      


  *  亨利買雪糕俾我食









3 則留言:

  1. 奶油老虎蝦真係好好味,見到都想再食。
    [版主回覆08/15/2010 21:37:00]100%同意! 真係好好食, 好掛住呀!
    如果香港都有得食, 你話幾好呢~!

    回覆刪除
  2. 嘩... D海鮮真係好抵呀!!!!!!! yummy yummy~~
    [版主回覆08/18/2010 10:15:00]Yeah!!! 又平又靚, GOOD GOOD!
    香港真係食唔到喔!

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2010年8月30日 凌晨3:52

    啲海鮮唔係活架,咁新唔新鮮架。我怕去咁熱的地方食海鮮,因為怕佢處理得唔好就麻煩啦
    [版主回覆08/31/2010 10:23:00]大部份都係新鮮架!!!!! 真係好好好好味~~~~~~~~~~~~!!!

    回覆刪除