2009年7月26日 星期日

留影@ 美荷樓

 


石硤尾邨美荷樓 --- 對我黎講係一個好陌生既地方…


但原來佢已經有超過50年既二級歷史建築, 亦都係「第一型徙置大廈」…


為應好友攝影師既邀請, 尋日我地一齊去左影相…


因為尋日係最後一日既開放日, 所以黎影相既人都幾多


不過有D失望既係可以影既地方好少, 因為佢開放既地方唔多, 只係地面一層加兩個示範單位”吧…


 


 


       


       


     


                 

    


   *   美荷樓係一個U型既設計, 只有一座吧...       


    


    


 


以下係我影既"作品" (我眼中既美荷樓) 請多多指教!


 


       


   *   我既偷影... hahaha....


 


       


  *  示範單位內... 全部都係以前用過保留到依家既用品...


 


       


       


      


     


     


    


     


 * (上下) 佢就係我既攝影師好友Carlos啦...


   


     


   *  從後山影出黎既"美荷樓"... set左顏色影出黎好有懷舊feel喔!


 


 


 


2 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2009年7月27日 凌晨1:03

    哎呀...我都未去呀! 家下應該唔入得去影啦
    [版主回覆07/29/2009 10:57:00]OH... 你遲晒啦... 唔知遲D再有無開放日呢???
    你都鍾意影相架???

    回覆刪除
  2. 有D似 "牛頭角" 下 . 
    Bye Bye !
    [版主回覆07/31/2009 20:24:00]係呀, 我都覺呀!!!

    回覆刪除