2009年7月12日 星期日

喪 hea @ 三芝 (Day 3 - part I)



朝早十點我同亨利去左酒店附近一間好舒服既 "台北當代藝術館" 食早餐...

之後, 我地就向 <三芝> 出發啦...

相信好多香港人都未必聽過依個地方名; 其實如果唔係亨利, 我都唔識去...

我地坐捷運去到淡水, 跟住去對面既萬熹大飯店門口坐大巴唔駛三十分鐘就到啦...

今次我地落車既地方又名"淺水灣"...





     





淺水灣有一條長長既街, 約有十間cafe左右...  每間都各有特色架!

      




     




      


  *  (上下) 樓既背後, 原來就係一個超靚既大海啦...

      而依 D CAFE既樓上, 就係大部份向海既民宿啦...

     


     


  * 其中一間Cafe既環境...  Woo, 睇見都覺得正呀!



     


     


     


  *  所有Cafe必見到既海景, 正呀!!!



     


  *  最後我地揀左依間 <狄亞哥咖啡館>...



     


     


  *  好鬼正呀個位... 對住個海!!!  仲要成間野得我同亨利, 好似包左間野咁呀!!!



     


  *  好好天呀! 真係感謝上天...



     
  * 好味既沙律

     
 * 蜆肉羅宋湯



    


  * 亨利猛讚既煎牛扒...

     


  * 超好味既 pizza



     


  * 仲有我最愛既芒果沙冰



     


  * 太曬啦... 轉入一張枱坐先... 好涼既海風呀!!! 爽耶!!!



     


     


     


  * Cafe 內既環境都好好, 仲有冷氣架!!!



下一站: 去<漁人碼頭>睇日落







沒有留言:

張貼留言