2009年7月4日 星期六

十分車站 - Day 2 (part I)



第二日啦...  依日行程好豐富, 仲要捉緊時間; 因為我地要遊火車之旅...

食飽早餐, 我同亨利就坐台鐵由<台北車站>去<瑞芳>站啦...

      






    


 *  到左<瑞芳>啦...  我地再坐火車先去<大華>站...



      


      


  * 到左<大華>站, 我地沿著路軌走至十分大瀑布...



      


  *  行行下會見到火車, 不過唔駛驚, 企埋一邊就得啦...



      


  *  我地要穿過山洞, 好緊張呀!!!



      




      


      

      




      


  *  可惜我同亨利都入唔到去大瀑布到欣賞, 因為台灣政府封左去話做主題公園喎...



       
 * 風景優美呀!



       




       
  * YEAH!!!



       


  *  到左<十分>啦...   好多人在寫天燈喔!



       
 * 有人放天燈呀!!!

        
 * 亨利影的(倒影)

        
 * 又見一個天燈飛呀!



       


  *  我同亨利都買左好多個天燈仔送給家人做手信...   好靚喔!



        




       




下一站:  繼續坐平溪一日遊既火車去 <菁桐>





沒有留言:

張貼留言