2009年7月8日 星期三

九份 - Day 2 (part IV)



玩完大半日<十分>, <菁桐>, & <平溪>, 我同亨利就坐番火車返回<瑞芳車站>, 跟住去對面坐公車(大巴)去九份...

相信每個去台北玩既人, 如果有時間, 必定會去九份一遊既...

很久以前細個既我, 都有去過; 但印象已經好模糊啦...

好開心今次又有機會再去... 原來條街都幾長架喎!!! 仲有好多特式小食添...



       




       


  *  到左九份啦!!!       

       


  *  背後係 <基隆港> (好似有好多海鮮食架)



       


       


       


       


  *  我地揀左依間靚景既小店 "忘情小築" 食野...  對住果張就係我地坐既枱啦...

       


  *  依個景簡直一流!!!



       


       


  * 隔離枱既台灣人超好, 又幫我地影相, 又俾隻可愛狗狗我玩!!! 你睇佢幾乖!

       


       


       


  * OH, "亨利"屋???!!!

       




下一站晚飯 @ 印地安恐龍主題餐廳





沒有留言:

張貼留言