2009年7月7日 星期二

平溪放天燈 - Day 2 (part III)



玩左大半日都未攰...  因為心情好鬼興奮... 咁大個女都未放過天燈呀!

由 <菁桐> 行去 <平溪> 用左二十分鐘, 跟住搵由 "紅寶礦工飯堂"蘇老闆介紹既 "明通雅舍" 放天燈...

我地揀左紅色天燈, 意思指健康快樂...

溫老闆超好人, 當我地寫緊字時; 仲倒茶俾我地飲呀! 


        




        


        


  *  "明通雅舍" 係最大最靚既天燈舖頭, 溫老闆又勁好人!



        


 *  我同亨利每人寫一面...

        


        


        


 *  溫老闆幫我地個天燈加燃燒既紙在底部...



        


  *  溫老闆帶我地去橋邊放天燈... WOO, 心情好緊張呀!!! 個天燈內既紙已經點左火啦, 只要我同亨利一放手, 個天燈就會飛上天架啦...





         


  *  飛呀!!! 飛高D!!! 



       


       


  *  好開心... 個天燈飛得好高, 最後都唔見左啦... 溫老闆話, 如果飛到半空燒著左火, 咁即係話所寫既願意, 就唔會實現架啦...



       


       


  *  玩得好開心加曬燶左...



下一站:  繼續去九份食個 tea





沒有留言:

張貼留言