2009年7月15日 星期三

士林夜市 - Day 3 (Final)



去台灣, 必去<士林夜市>...

仲記得上次夾左好多公仔, 今次我地又要再去...



       
 * @街頭





       


       


       
 

  *   D 苦瓜好靚...  我地整左杯苦瓜汁, 好味!



       


  *  我地既晚飯去左食韓國野... 因為條街太熱, 所以揀左間有冷氣嘆既黎食...



       


   *  (上下) 好味既牛肉炒飯 & 炒菜...

       


   *  以下三樣埋單只需港紙 54 蚊, 真係抵到爆呀!!!



       


   *  大家要認住依間 "涼伴野"...  我同亨利食完既代價係: 第二日兩個人全日一共嘔左好幾次!  搞到成日無晒mood玩! (好彩亦係最後一日@台灣)

真係要記住, 去旅行唔好亂食野呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





       


   *  今次好多機既公仔都係細細隻...



       


       


       


   *  我地既戰利品, YEAH!!!



REMARKS:

到第四日 (LAST DAY), 我同亨利都病住走... 

不過, 好彩番到香港休息下就無事啦... 

Anyways, 好開心今次依個 trip 咁有驚喜!!!  相信我地又會好快又plan下去第三次啦... wahahaa...





沒有留言:

張貼留言