2008年8月8日 星期五

anytime

 


尋晚同左好友兼我既御用攝影師東尼食晚飯, 因為我有隻婚紗相 DVD 要麻煩佢執執... 


本來去銅鑼灣二期 Baby Blue 食, 點知 book 左都話無卡位, 仲要2個鐘還枱, 所以我地轉場.  跟住去左恒隆千, 點知東尼話D人態度極串兼話要搭枱, 睬佢都傻啦... 跟住東尼話去大丸間麻布茶房, 但又好似唔好坐喎; 最後, 我 suggest 左去 JP 既 "anytime"... (因為東尼帶左佢部靚靚 notebook 出黎, 所以我地要搵個好坐既位)


上次黎食見到杜德偉, 今次就見到許冠文同太太係門口睇下睇下, 不過佢地最後都無入到黎食!


我地唔係叫左好多野食, 不過都 full full 地 呀... 可能最後食左個我最鍾意既 "心太軟" 啦... 真係好好味呀!!!!


 


       


      


      


      


      


 


2 則留言:

  1. d 相影得好靚~
    我又係最怕等位,搭枱~
    整好d結婚相記得post俾我睇呀~
    [版主回覆08/10/2008 01:08:00]hehee... 好呀!!!

    回覆刪除
  2. 朋友....我地都好耐無見啦!
    [版主回覆08/10/2008 01:12:00]你都知呢!!!
    雖然我宜家開始忙結婚既野, 再加上要返工... 不過, 見朋友同食下飯絕對無問題架!!! 

    回覆刪除